Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر عامل بیمه آسیا 13آذر روز ملی بیمه را تبریک گفت .
به گزارش خبرگزاری آریا ، متن این پیام به شرح زیر است:
به نام خدا
در این سال ها، شاهد دگرگونی های مثبتی در صنعت بیمه کشورو رشد روز افزون اقبال مردم به این صنعت بوده ایم. صنعت بیمه در سال های گذشته با وجود تمام فراز و نشیب ها، موفق عمل کرده است با این حال، شرایط حساس کنونی کشور نه تنها مسئولیت حرفه ای ما را دوچندان کرده، بلکه فرصت مغتنمی در اختیار ما قرار داده است تا با تکیه بر توان داخلی و ارتقای کیفیت و توسعه محصولات بیمه ای، اهمیت بیمه و خدمات آن را، بیش از پیش برای هموطنانمان نمایان سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیمه آسیا با سابقه شصت و یک سال ارائه خدمات بیمه ای، کسب افتخارات ارزنده بیمه گری و با اندوخته ای از دانش و تجربه و فراهم آوردن سرمایه انسانی کارآمد و متخصص، به شرکتی بزرگ، خوشنام و با اصالت بدل شده است.
یقین دارم که با تلاش و تعهد خانواده بزرگ بیمه آسیا و به یاری خداوند متعال، شاهد تداوم موفقیت های روز افزون بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور باشیم.
بیمه آسیا به عنوان برند محبوب بیمه ای مردم، با بیش از 7 میلیون بیمه گذار، از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا، ضمن اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در تمام بخش های این شرکت و تامین مایحتاج بهداشتی کارکنان و مشتریان، راه اندازی سامانه ارائه معرفینامه های درمانی کاملا انلاین و همچنین، حمایت از تلاش ارزشمند و خستگی ناپذیر کادر پزشکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، با توزیع10 هزار دست لباس ایزوله در سراسر کشور به ارزش 4 میلیارد ریال به وظیفه خطیر خود در تداوم خدمات رسانی به مردم به نحو احسن عمل نموده است.
تعیین روزی به عنوان روز بیمه در تقویم رسمی کشور، به پاس تلاش کسانی است که خالصانه زحمت کشیدند تا این رویداد، ایجاد و به عنوان خدمتی ماندگار، در اذهان تداعی و ماندگار شود.
با افتخار روز ملی صنعت بیمه را به اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، مشاورین، کارکنان، شبکه فروش و نیز سهامداران بیمه آسیا و کلیه دست اندرکاران و فعالان صنعت بیمه کشور ، صمیمانه شادباش می گویم و کوشش های موثر این عزیزان را در مسیر خدمت به مردم و حفظ سرمایه های کشور، ارج می نهم.
مسعود بادین
نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه آسیا صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)

   امتداد-  نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفرها افزایش پیدا می کند ،ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شهبازی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفت و گو کرد و  نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق  دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الکترونیک (Cashless) می تواند بخش مهمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی های لازم به مسافران صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی