Web Analytics Made Easy - Statcounter

۹ طرح حوزه صنعت برق در خوزستان از طریق ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور، وزیر نیرو، استاندار و جمعی از مسوولان استانی در محل شهرک صنعتی اندیمشک به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امروز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه مراسم بهره برداری از ۹ طرح حوزه صنعت برق خوزستان از طریق ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور، وزیر نیرو، استاندار و جمعی از مسوولان شهری و استانی در محل شهرک صنعتی اندیمشک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۹ طرح شامل فاز دوم پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک به ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر، فاز اول پست۱۳۲/۳۳ کیلوولت شیبان به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، پست ۱۳۲/۳۳ کیلوولت عقیلی به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر، ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت رامهرمز - باغملک در پست میداود به طول ۱۶ کیلومتر، نیروگاه ۲۵ مگاواتی مقیاس کوچک لور اندیمشک، نیروگاه ۲۵ مگاواتی مقیاس کوچک تنگوان اندیمشک، نیروگاه ۹۰۶ مگاواتی اهواز، نیروگاه ۰/۱۷ مگاواتی برق آبی آغاجری و نیروگاه یک مگاواتی شوش است.

با بهره برداری از این پروژه ها پایداری و توسعه شبکه برق در استان خوزستان ارتقا یافت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق ریاست جمهوری وزارت نیرو بهره برداری استانداری خوزستان اندیمشک برنا خوزستان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌ابوذر موحد، رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول با بیان اینکه ۱۰۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع از اراضی شهرستان در ابتدای سال جاری رفع تصرف شده است، گفت: ۳ مورد رفع تصرف اراضی ملی با ارزش بیش از ۲ هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال در ایام تعطیلات امسال در دزفول رفع تصرف شد.

وی افزود: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره شهرستان به صورت روزانه اراضی ملی و دولتی زیر پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

موحد ادامه داد: صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آن خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی می‌گوید: سامانه ۱۶۵۶ یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی راه اندازی شده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

آزادسازی ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک

جهانشیر سراج الدین، مدیر امور اراضی خوزستان از قلع و قمع ۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اجرای دستور قضایی، ۱۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی تصرف شده در اندیمشک آزاد شد.

وی افزود: اجرای قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز با همکاری دادستانی و حضور ماموران انتظامی و نمایندگان جهاد کشاورزی شهرستان انجام شد.

سراج الدین ادامه داد: حفظ اراضی کشاورزی نیازمند تمهیدات و برنامه ریزی لازم و همکاری و حمایت همه جانبه دستگاه‌های قضایی، اجرایی و نیروی انتظامی است.

رئیس کل دادگستری خوزستان فروردین ماه جاری از رفع تصرف ۳ هزار و ۷۲۱ هکتار اراضی ملی و بازگرداندن آنها به بیت‌المال به ارزش تقریبی ۳۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ خبر داده است.

تاکنون ۹۴۷ هزار هکتار از اراضی زراعی خوزستان معادل ۶۴ درصد کل اراضی هدف که مستعد تغییر کاربری بودند، تثبیت مالکیت شد.

دیگر خبرها

  • مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳