Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از وارد شدن خسارت به ۵۱ مورد منزل مسکونی و خودرو در حادثه انفجار ساختمان دو طبقه این شهر خبر داد.

مهرداد فلاح سیزدهم آذر ماه، اظهار کرد: در پی انفجار منزل مسکونی واقع در کوی آبشار خرم‌آباد به ۵۱ مورد ساختمان و خودرو در محدوده حادثه، خسارت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساختمان دو طبقه‌ای که کانون انفجار بود به طور کامل تخریب و ساختمان مجاور آن دچار خسارات جدی شده است.

فلاح، آسیب دیدن جدی هفت باب منزل مسکونی، دوازده دستگاه خودرو، شکسته شدن شیشه‌ها و ترک برداشتن دیوارهای ۳۰ باب منزل مسکونی(به صورت جزئی) را از دیگر خسارت این انفجار برشمرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد در خصوص مصدومین و فوتی‌های حادثه گفت: متاسفانه دو نفر از ساکنان طبقه همکف که در زمان انفجار در منزل حضور داشتند جان خود را از دست دادند که با تلاش آتش‌نشانان از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

 وی با اشاره به مصدومین حادثه تصریح کرد: ۴ نفر در بیمارستان بستری هستند و ۸ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

فلاح گفت: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان آتش نشانی انفجار واحد مسكوني خرم آباد منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است

رضا فلاح با اشاره به بارش شدید در جنوب استان کرمان گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مجروح یا کشته‌ای براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: یک خودرو در منوجان گرفتار سیلاب شده بود که سریعا مردم محلی سرنشینان این خودرو را نجات داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر این جمعیت برای امداد رسانی حوادث ناشی از بارندگی ها در نقاط مختلف استان خبر داد

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند، تصریح کرد: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

فلاح با بیان اینکه شدت بارندگی در منطقه کروچان زیاد است، تصریح کرد: یک مدرسه در منوجان برای زمان بحران آماده کرده‌ایم و همه انبارهای هلال احمر در جنوب استان کرمان تکمیل هستند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است