Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@00:39:28 GMT

آخرین وضعیت فعالیت مراکز تعویض پلاک

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۴۵۵

آخرین وضعیت فعالیت مراکز تعویض پلاک

  سرهنگ "علی محمدی" رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهر‌ها و استان‌های با وضعیت نارنجی و زرد از روز شنبه تاریخ ۹۹/۰۹/۱۵ آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز خواهند بود.

سرهنگ محمدی بیان داشت: ۱۰ مرکز استان، شامل استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان، فارس، قزوین، اردبیل، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مراکز تعویض پلاک این شهر‌ها تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اظهار داشت: اگر اعتبار وکالتنامه‌های اشخاصی که از تاریخ اول آذر ماه سال جاری تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شود، به مدت روز‌های تعطیل (مطابق مصوبه ستادملی مقابله با کرونا) دارای اعتبار خواهند بود.

وی در پایان در خصوص ساعت کاری مراکز افزود: به ساعت کاری مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک، یک ساعت افزایش داده شده و از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ عصر فعالیت خواهند داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شماره گذاری پلیس راهور شماره گذاری خودرو مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ها پنج شنبه ها باز هستند

تین نیوز

​معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک ها پنج شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک ها در روزهای پنج شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک ها پنج شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

یزدان پناه می گوید: اگر بانک ها پنج شنبه ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنج شنبه ها را از دست خواهیم داد.

به گفته وی تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه ها شامل حال آنها نخواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی تهران به کجا رسید؟ | توضیحات سرپرست تاکسیرانی درباره آخرین وضعیت تاکسی
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری