Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@11:28:37 GMT

درخواست پرسپولیس رد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۵۱۵

باشگاه نساجی درخواست پرسپولیس برای تغییر میزبان و مهمان در بازی رفت و برگشت این دو تیم را رد و اعلام کرد با اجرای پروتکل‌های بهداشتی پذیرای پرسپولیس در قائم‌شهر خواهد بود. ناطقان: تیم‌های پرسپولیس و نساجی شانزدهم آذر در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در قائم‌شهر به مصاف هم می‌روند. این دیدار در ورزشگاه شهید وطنی و روی زمین چمن مصنوعی این مجموعه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسوولان باشگاه پرسپولیس که باید حدود ۱۵ روز دیگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، با توجه به حساسیت این مسابقه با سازمان لیگ و باشگاه نساجی برای تغییر محل بازی این دو تیم از قائم‌شهر به تهران نامه‌نگاری کردند تا در عوض بازی برگشت در قائم‌شهر برگزار شود.

مسوولان نساجی ساعاتی بعد از این موضوع، درخواست پرسپولیس را رد کردند و حاضر به برگزاری بازی در تهران و تغییر تقویم مسابقات نیستند. به این ترتیب با مخالفت نساجی، بازی این دو تیم روز یکشنبه در قائم‌شهر برگزار می‌شود و شاگردان گل‌محمدی باید به این شهر بروند.

علت اصلی درخواست پرسپولیسی‌ها با بازی در قائم‌شهر مربوط به زمین چمن مصنوعی این مجموعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از سفر به این شهر بود که از سوی نساجی رد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: درخواست ، پرسپولیس ، رد شدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درخواست پرسپولیس رد شدن درخواست پرسپولیس قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی

نساجی و تراکتور یکی از بازی‌های مهم و حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را برگزار می‌کنند...

طرفداری | تیم فوتبال نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان تراکتور است.

تراکتور هفته گذشته شکست سنگینی در تبریز مقابل ذوب آهن متحمل شد. در ادامه مدیران باشگاه تصمیم به ادامه همکاری با پاکو خمز گرفتند، اما سرمربی اسپانیایی ناگهان قرارداد خود را فسخ و دلیل جدایی را نیز مسائل سیاسی عنوان کرد. حالا تراکتوری‌ها در اولین بازی بعد از خمز باید رودرروی تیمی قرار بگیرند که هدایتش را سرمربی سابقشان بر عهده دارد. نساجی با ساکت الهامی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند. نماینده قائمشهر در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته و برای زنده نگه داشتن امید بقا، نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی خانگی دارد.

اطلاعات بازی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نساجی - تراکتور

تاریخ و ساعت برگزاری: جمعه 31 فروردین 1403؛ ساعت 16:30

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر

داور: علی صفایی | کمک ها: محمدعلی پورمتقی، صالح عرب آبادی و علی بای | ناظر: محمدرضا فلاح

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!