Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@09:47:45 GMT

رنجبری: گل گهر جزو تیم های بالانشین لیگ می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۵۴۸

رنجبری: گل گهر جزو تیم های بالانشین لیگ می شود

بازیکن تیم گل گهر سیرجان معتقد است که آنها از قبل پیش بینی کرده بودند که تیمشان جزو رده های بالای جدول باشد.

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در تبریز با نتیجه یک بر صفر از سد ماشین سازی عبور کرد تا همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد. پیمان رنجبری بازیکن اردبیلی گل گهری ها که پس از مدت ها در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، در مورد این بازی و آینده گل گهر صحبت هایی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رنجبری در مورد دیدار مقابل ماشین سازی گفت: ما 4 بازی تاکنون انجام دادیم که دیدار با ماشین سازی سخت ترین بازی ما بود. یک تیم جوان و بسیار دونده است که مربی خوبی به اسم آقای بیاتلو در این تیم مشغول هستند. من با ایشان آشنایی دارم و مربی بسیار خوبی هستند. شما در ادامه فصل خواهید دید که ماشین سازی به رتبه های بالای جدول خواهد رسید.


او ادامه داد: بازی بسیار سختی بود. ما تقریبا کنترل بازی را در دست داشتیم و مالیکت توپ با ما بود و نزدیک به 700 پاس دادیم. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم که دروازه بان آنها خوب کار کرد. آنها هم یک فرصت داشتند ولی در کل بازی دست ما بود. بازی سختی بود. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز خیلی با ارزش را از تبریز بگیریم و به روند خوبمان ادامه بدهیم.


رنجبری درباره اینکه بعد از مدتها در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است، گفت: ما یک تیم یکدست و خوبی داریم. چه بازیکنانی که بازی می کنند و چه افرادی که بازی نمی کنند، در یک سطح هستند. چون رویکرد کادرفنی و باشگاه جوری بوده است که بازیکنانی در یک سطح جذب تیم شوند. خدا را شکر من هم به میدان رفتم و بازی خوبی بود. خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم.


وی در مورد اینکه آیا گل گهری ها احتمال می دادند تیمشان صدرنشین لیگ برتر شود، گفت: هنوز هفته چهارم است و نمی شود پیش بینی کرد که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. من 3 سال است که در گل گهر هستم. رزومه آقای قلعه نویی درخشان است و ایشان به هر باشگاهی که می روند، انتظارات از ایشان بالاست و اغلب تیم های ایشان جزو 4 تیم بالای جدول است. 


او در پایان گفت: ما این 4 هفته را خوب کار کردیم و بازی به بازی و هفته به هفته پیش می رویم. دیدارهای گذشته را کاملا فراموش کرده ایم و به دیدار با پیکان فکر می کنیم. ان شالله بتوانیم 3 امتیاز آن بازی را هم کسب کنیم. ما پیش بینی کرده بودیم که تا آخر فصل جزو تیم های بالای جدول باشیم ولی باید هفته به هفته پیش برویم و ان شالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

گل گهرسیرجان پیمان رنجبری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان پیمان رنجبری ماشین سازی بالای جدول گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ختافه 1-0 ژیرونا؛ خبر خوش برای رئال مادرید و بارسلونا!

پای شگفتی‌ساز لالیگا چند هفته‌ای است که لنگ می‌زند؛ چهارمین شکست در شش بازی اخیر برای تیم میشل سانچز به ثبت رسید!

طرفداری | ختافه با یک گل ژیرونا را شکست داد.

دیدار تیم‌های ختافه و ژیرونا در چارچوب هفته بیست‌ونهم لالیگا با پیروزی 1-0 ختافه به پایان رسید. ژیرونا، شگفتی‌ساز لالیگا که تا ماه پیش پابه‌پای رئال مادرید پیش می‌رفت، حال 10 امتیاز با صدر جدول فاصله گرفته و فردا ممکن است جایگاه دوم را نیز از دست بدهد. در صورتی پیروزی بارسلونا در بازی مقابل اتلتیکو مادرید، آبی‌واناری‌های جای ژیرونا را در رده دوم جدول خواهند گرفت.

افت ژیرونا در هفته‌های اخیر کاملا محسوس است. تیم میشل سانچز در 6 بازی اخیر متحمل 4 شکست شده و از 18 امتیاز ممکن، تنها 6 امتیاز به دست آورده است. 

نمرات بازیکنان و آمار بازی ختافه - ژیرونا

جدول لالیگا

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • خط و نشان کاپیتان بارسا: دنبال رئال هستیم!
  • لیگ یک/ صدر باز هم عوض شد، ۴ مدعی و ۲ صعودکننده
  • واکنش فرشاد فرجی به رقابت پرسپولیس و استقلال در صدر جدول
  • نگاهی به بازی ذوب‌آهن و مس؛ دوئل حیثیتی
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • ختافه 1-0 ژیرونا؛ خبر خوش برای رئال مادرید و بارسلونا!
  • حسینی: آلومینیوم و نساجی همیشه رقابت خوبی داشته‌اند/ دیگر درباره داوری صحبت نمی‌کنم
  • انریکه: خوش‌شانس بودیم که به بارسا خوردیم!
  • صدرنشین لیگ‌برتر در پایان سال استقلال خواهد بود؟
  • برای بازی های ملی هندبال لحظه شماری می کنم