Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:55:15 GMT

فوق ستاره NBA قرارداد جدید امضا کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۵۵۴

فوق ستاره NBA قرارداد جدید امضا کرد

فوق ستاره NBA قرارداد خود را دو سال دیگر با لیکرز تمدید کرد.

به گزارش برنا، لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز که این تیم را پس از ۱۰ سال به عنوان قهرمانی لیگ  NBA رساند، قرارداد خود را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

جیمز تا سال آینده با لیکرز قرارداد داشت، و تصمیم گرفت دو سال  دیگر یعنی تا ۲۰۲۳ در این تیم ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ قرارداد وی برای دوسال ۸۵ میلیون دلار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد

قرارداد «برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دو بعدی و سه بعدی مغان» بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش «تنکو» امضا شد.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دو بعدی و سه بعدی مغان روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) بین مهدی فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و عبدالرسول آقاجانی مدیرعامل شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش «تنکو» امضا شد.

فکور در این آیین اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی و محیط زیستی پروژه مغان که در گستره‌ شمال و شمال‌غربی کشور قرار دارد، هم به لحاظ شرایط کشاورزی منطقه حائز اهمیت و هم به‌دلیل نزدیکی به مرزهای شمال غربی ایران نیازمند تدوین و تنظیم ملاحظاتی است که افزون بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه انجام پروژه، زمینه اشتغال‌زایی و استفاده از ظرفیت‌های بومی را نیز فراهم کند.

وی افزود: فعالیت‌های اکتشافی و عملیاتی باید همسو با انجام مسئولیت‌ اجتماعی سازمان انجام و افزون بر پیشبرد اهداف اکتشافی، سبب ارتقای سواد عمومی افراد بومی شود و با اشتغال‌زایی و استفاده از امکانات محلی معیشت مردم را بهبود بخشیده و رونق اقتصادی در منطقه ایجاد کند.

عبدالرسول آقاجانی، مدیرعامل شرکت تنکو نیز با قدردانی از گروه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، گفت: سابقه همکاری شرکت تنکو با مدیریت اکتشاف قدمتی بیش از ۱۵ سال دارد و در این مدت همواره پیشرفت و خدمت به صنعت نفت هدف مشترک دو طرف بوده است و امید می‌رود که با تکمیل این پروژه نیز گامی دیگر به‌منظور پیشبرد اهداف دو طرف برداشته شود.

این قرارداد با وسعت ۹۰۰ کیلومتر مربع عملیات برداشت لرزه‌نگاری سه بعدی و ۱۵۵۰ کیلومتر برداشت لرزه‌نگاری دو بعدی، به ارزش ۱۲ میلیون یورو و حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در طول زمان ۲ سال انجام خواهد شد که پس از انجام عملیات‌های لرزه‌نگاری ژئوفیزیکی و با پردازش و تفسیر اطلاعات به دست آمده، سرانجام منتج به روشن شدن موقعیت‌های اکتشافی هیدروکربوری نفت و گاز در ناحیه دشت مغان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد