Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:21:56 GMT

پیگیر احداث جاده ریگان – جاسک در سطح ملی هستیم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۵۶۴

ایسنا/کرمان استاندار کرمان، جاده "محمدآباد ریگان – جاسک" را از مسیرهای استراتژیک برای استان و کشور دانست و گفت: این پروژه اعتبار بالایی نیاز دارد و باید در سطح ملی پیگیری شود

"علی زینی‌وند" ظهر امروز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه در پایان بازدید از شهرستان رودبار جنوب در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شهرستان رودبار جنوب، مسائل و مشکلات مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از مسیرهای استراتژیک برای استان و کشور جاده محمدآباد ریگان تا جاسک است که کار شده اما اعتبار سنگینی می خواهد و باید در سطح ملی پیگیری شود.

استاندار کرمان به تخریب‌های ناشی از سیلاب سال گذشته در شهرستان رودبار نیز اشاره کرد و گفت: هنوز اعتباری برای این زمینه داده نشده، اما پیگیر هستیم که بخشی از این مشکلات را رفع کنیم. 

زینی‌وند به تعیین تکلیف مسائل حوزه زیرساختی، آب، برق و واحدهای مسکونی در بعضی از روستاهای رودبار جنوب اشاره داشت و عنوان کرد: بنیاد مسکن و نهادهای دیگر از جمله استانداری و فرمانداری پای کار آمدند و در حال ساخت واحدهای مسکونی هستند. 

استاندار کرمان با اشاره به بازدید از روستای پیرخوشاب ۲ گفت: تامین برق روستا در حال انجام و رفع مشکل است و برای تامین آب روستا هم راهکارهایی از چاه‌های نزدیک آن وجود دارد که در دست بررسی است تا امکانات اولیه برای ساکنان این روستا فراهم شود. 

زینی‌وند ابراز کرد: پروژه های کلان دیگری در حوزه کشاورزی شهرستان رودبار جنوب نیز وجود دارد که نهادهایی چون قرارگاه خاتم ‌الانبیاء و موسسات خصوصی کارهایی را آغاز کرده‌اند و اگر بتوانیم این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم، بخش عمده ای از مشکل اشتغال این منطقه حل خواهد شد.

وی افزود: در حوزه کشاورزی و فروش محصولات منطقه مشکلاتی وجود دارد که گزارش آنها را از فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گرفتیم و با بازدید میدانی که از سطح شهرستان داشتیم تا حد توان و وسع استان برای رفع مشکلات مردم عزیز  اقداماتی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمان جنوب کرمان اخبار شهرستان ها کرمان استانی شهرستانها شهرستان رودبار رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد

تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از خارج سازی مغروقه باری آبکوهی واقع در سواحل روستای آبکوهی شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مهدی بروغنی با اعلام خبر خارج سازی مغروقه آبکوهی افزود: این مغروقه از سال 1352 بر اثر آتش سوزی در منطقه دریایی بندرجاسک غرق و در گل و لای ساحل روستای آبکوهی این شهرستان رها شده بود.

وی  ادامه داد: به علت قرارگیری این مغروقه در مسیر ترددهای ساحلی و به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از تردد و شنای گردشگران، خارج سازی این مغروقه از 25 فروردین ماه سال جاری( 1403) در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردری استان هرمزگان قرار گرفت.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، طول این مغروقه را 24 و عرض آن را هشت متر اعلام کرد.

به گفته بروغنی؛ از ابتدای سال گذشته تا کنون و با احتساب مغروقه یادشده، این ششمین مغروقه پرخطری است که برای تامین ایمنی شناورهای درحال تردد در مسیرهای دریایی استان هرمزگان خارج سازی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • ۳۰۰کیلومتر راه روستایی استان کرمان در دولت سیزدهم احداث شد
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • رویش گیاه دارویی اسپند در مراتع بخش رحمت آباد ریگان 
  • تغذیه بیش از ۲۵۰ هزار متر مکعب آب به سفره‌های زیر زمینی ریگان
  • ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است