Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:48:17 GMT

انجام عملیات احداث ۱۵ پست برق GIS در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۶۲۱

انجام عملیات احداث ۱۵ پست برق GIS در خوزستان

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از انجام عملیات احداث ۱۵ پست برق GIS در خوزستان خبر داد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای خوزستان که امروز به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: از سال ۹۵ تا کنون در خصوص پایداری برق خوزستان اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام شده است اکنون احداث ۱۵ پست برق GIS در خوزستان در دستور کار قرار دارد و روند احداث آن‌ها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: ایجاد این ۱۵ پست برق GIS در خوزستان که به صورت همزمان خریداری شد و پس از آن نیز در حال اجرایی شدن هستند، اقدامی بی‌سابقه در صنعت برق کشور برای خوزستان بود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هوشمندسازی که در زمینه برق خوزستان انجام شده و احداث مراکز دیسپاچینگ، باعث بالا رفتن توان کنترل و مدیریت برق در خوزستان شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان برق ۱۵ پست برق GIS در خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شالیکاری در مازندران مکانیزه شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور عصر پنجشنبه در حاشیه آغاز آئین نشاکاری به صورت مکانیزه در آمل با تبریک به کشاورزان استان برای شروع فصل شالیزاری افزود: سخت‌ترین حوزه کشاورزی استان در حوزه برنج کاری بوده و از سوی دیگر این حوزه بیشترین مشکلات را نیز دارا است.

استاندار مازندران مازندران با اشاره به انجام اقداماتی و طی سال‌های گذشته برای رفع مشکلات شالی کاران گفت: هنوز فاصله زیادی در ارتقای بهره‌وری برنج داریم و باید به سمتی برویم که تولید برنج را مکانیزه کنیم.

حسینی پور مصرف آب را در حوزه شالیزاری و برنج مهم بر شمرد و گفت: افزایش کمیت و ارتقای کیفیت محصول برنج نیز مساله بسیار مهمی محسوب می‌شود تا با کشورهای فعال در این حوزه و در عرصه بین‌المللی رقابت داشته باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه طی دو سال گذشته اقدامات ویژه‌ای را انجام دادیم تصریح کرد: پایان سال گذشته با دست رئیس جمهور ودجه‌ای برای خروج بازار برنج از رکود تزریق شد و وضعیت خرید برنج ارتقا پیدا کرد.

حسینی‌پور با بیان اینکه برنجکاران باید از فروش محصول در بازار با قیمت مناسب رضایت و اطمینان داشته باشند گفت: سال گذشته به همین منظور رئیس سازمان بورس به استان سفر کرده بود و یک سری مطالعات در بورس در حال انجام است.

استاندار مازندران با بیان اینکه برنج ثروت کشاورزان آستان محسوب می‌شود، افزود: باید ارزش این محصول دیده شود و کشاورزان با این ثروت برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنند.

مازندران ۲۱۳ هزار هکتار شالیزار دارد و سالانه ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می‌کند. اولین آئین نشا در مازندران به صورت مکانیزه در روستای فیروزکلای آمل برگزار شد.

کد خبر 6082072

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • شالیکاری در مازندران مکانیزه شود
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا