Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندارکرمان در بدو ورود به شهرستان کهنوج ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آن‌ها به بازسازی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز گلزار شهدای این شهرستان برای امسال ۴۰۰ میلیون تومان است که این اعتبار از طریق معاونت امور عمرانی استانداری تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این سفر طرح اضطراری تامین آب کهنوج را با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در آیین افتتاح شبکه اضطراری آب آشامیدنی کهنوج بیان داشت: این طرح شامل خط انتقال به طول ۱۷ کیلومتر، قطر لوله خط انتقال ۴۰۰ و ۲۵۰ چدن داکتیل، مخزن ذخیره پنج هزار متر مکعبی با حفر و تجهیز سه حلقه چاه، با دبی ۱۰۰ لیتر بر ثانیه است.

طاهری افزود: اعتبار هزینه شده در این پروژه، ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت استانی است که با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه برای راه‌اندازی آن، ۲ کیلومتر خط برق هم اجرا شد.

او طرح آبرسانی به شهر نودژ و منوجان را از طرح‌های در حال تکمیل دانست و اعتبار هزینه شده را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح‌ها نیاز است.

استاندار کرمان و هیئت همراه، همچنین پروژه پست مدولار ۲۳۰/۲۰ کیلو ولت زرچین کهنوج با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

حمید رضا حبیبی مدیر عامل برق منطقه‌ای کرمان در این آیین گفت: پست مدولار ۲۳۰.۲۰ کیلو ولت زرچین کهنوج با ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر وارد شبکه شد.

او با اشاره به مشخصات فنی این طرح تصریح کرد: یک ترانس ۵۰ مگاولت آمپر و ۶ عدد خروجی ۲۰ کیلو ولت، ازجمله مشخصات فنی پست تقویت ولتاژ کهنوج است.

حبیبی بیان داشت: امسال ۴۳۰ میلیارد تومان طرح تقویت ولتاژ برق در سطح استان افتتاح کردیم و ۹ طرح دیگر هم در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمان طرح عمرانی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : در قرار گاه نهضت آب رسانی "مرد میدان  سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی" امروز با آبرسانی به ۷ روستادر مناطق محروم و عشایری  بم ۳۰۱ خانوار و بیش از ۱۰۲۷ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند. 
سردار نظری افزود افتتاح ۱۶ باب منزل نیازمندان کمیته امداد، تعمیر۱۰ مسکن محرومان با کمک جهاد گران بسیجی ،تکمیل آرامگاه ۴ شهید گمنام به کمک گروه‌های جهادی، ساخت۴ مسجد، ۳ پایگاه مقاومت بسیج در بم ،۴ کارگاه اشتغال زایی برای توانمند سازی محلات، ۵۰ سرویس بهداشتی و حمام  در نقاط مختلف از دیگر طرحهای افتتاح شده در بم است.

  وی از اهدای ۶ سری جهیزیه  به زوج های جوان برای ازدواج آسان وتوزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی غذایی به نیازمندان خبر داد وگفت: قرار گاه منطقه ای در شهرستان بم  ایجاد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه افتتاح شد
  • افتتاح ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه