Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پرسپولیس پس از چند ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، بالأخره به تمرینات گروهی سرخپوشان اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت بعد از یک روز استراحت، امروز (پنجشنبه) به تمرینات بازگشتند و در ورزشگاه کاظمی زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در این تمرین که از ساعت 11:30 آغاز شد، ابتدا گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. سپس بازیکنان زیر نظر بدنساز تیم با دویدن به دور زمین و انجام حرکات کششی، بدن‌های خود را گرم کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

* پاسکاری تحت فشار در قالب دو گروه بخش بعدی تمرین بود و کادر فنی اصرار بر اجرای درست جزئیات داشت.

* در پایان نیز فوتبال درون تیمی انجام شد و تیم سبز مقابل زردها به پیروزی رسید.

* محمد انصاری که در روزهای قبل اختصاصی تمرین می‌کرد، با برنامه فشرده‌ای که دکتر رحیم‌پور، بدنساز تیم برایش در نظر گرفته بود، زودتر از موعد مقرر برای تمرینات گروهی آماده شد و امروز پابه‌پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

برگزاری جلسه هیئت مدیره پرسپولیس با حضور گل‌محمدی و پیروانی

* کمال کامیابی‌نیا نیز امروز اختصاصی تمرین کرد. دکتر حقیقت در این زمینه گفت: پس از بررسی‌های اولیه که روی پای کامیابی‌نیا انجام شد، او امروز با کادر پزشکی کار کرد و سعی بر این است که در دو سه روز آینده به تمرینات گروهی بازگردد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا پرسپولیس کمال کامیابی نیا پرسپولیس تمرینات گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال