Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حیدری گفت: به منظور حفظ سلامتی نمازگزاران و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته در شهرستان سرپل ذهاب برگزار نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: بنا به تصمیم‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد ائمه جمعه و جماعت استان، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به جهت وضعیت بیماری کرونا و حفظ سلامتی نمازگزاران در این شهرستان برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه خانگی دعوت کرد و گفت: امید است با مشارکت بالای مردم و تلاش مدیرانه مسئولان هرچه سریعتر ریشه این بیماری خشکانده شود و برنامه های ستاد نمازجمعه همچون سابق با شکوه بهتری برگزار شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود

سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برنامه زمانبندی فروش اموال منقول و حراج‌های خرده فروشی از طریق سامانه حراج خرده فروشی از ۱۴ فروردین ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به دستور مدیرعامل سازمان، استان‌ها مکلفند کلیه کالا‌های اساسی بادوام خود را از طریق حراج خرده فروشی به فروش برسانند.

معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

غلامی با بیان اینکه حراج‌ها به صورت روزانه برگزار می‌شود، گفت: استان‌ها می‌بایست مورد‌های حراج‌های خود را از شنبه تا سه شنبه هر هفته برای ستاد (کارتابل مقام تشخیص) ارسال تا موارد حراج در روز‌های پایانی هفته بررسی و جهت ارسال به سامانه ستاد برای هفته بعد اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای عرضه کالا‌ها فعال است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • تظاهرات جمعه خشم بعد از نماز جمعه۱۰فروردین درورامین برگزار می شود