Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@23:40:41 GMT

این ستاره با استقلال قرارداد می بندد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۹۸۰

این ستاره با استقلال قرارداد می بندد

مرتضی تبریزی که این روزها تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد، قرار است بعد از رفع مشکلات موجود با استقلال قرارداد ببندد و به جمع آبی‌پوشان بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی تبریزی بازیکن تیم فوتبال استقلال در اواخر خرداد در جریان یک بازی تدارکاتی به دلیل ضرب‌خوردگی دچار آسیب دیدگی شد و با اعلام کادر پزشکی مشخص شد که این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است و ماه‌ها از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق تبریزی با همراهی کادر پزشکی عمل جراحی مورد نظر را انجام داد و با همراهی کادر پزشکی دوره درمان خود را طی کرده است.

حدود ۶ ماه از مصدومیت این بازیکن گذشته است و تبریزی در حال حاضر تمرینات تخصصی خود را پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود که بتواند در ماه‌های آینده با بهبود وضعیت خود بتواند به میادین بازگردد و دوباره پا به توپ شود.

مرتضی تبریزی حدود دو هفته پیش سری به تمرین استقلال زد و با کادر فنی و سرمربی آبی‌پوشان صحبت‌هایی را انجام داد. همچنین این بازیکن برای مسائل ماندن خود و عقد قرارداد با استقلال به ساختمان باشگاه رفته و مذاکراتی را انجام داده است و طبق آخرین اطلاعات موجود قرار است این بازیکن قرارداد جدیدی با باشگاه استقلال منعقد کند. انتظار می‌رود تبریزی پس از برطرف شدن کامل مصدومیت خود، به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ این فصل برای پرسپولیس مصدومیت سخت ستاره‌های این تیم بود در مقاطع مختلف بود.

یکی از بازیکنانی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اوایل فصل، ادامه بازی‌ها را از دست داد یاسین سلمانی بود. علاوه بر او مرتضی پورعلی گنجی هم برای دومین بار دچار این مصدومیت سخت شد.

علیرضا بیرانوند نیز از ابتدای سال درگیر مصدومیت مچ دست شده و حالا با باز کردن گچ دستش تمرینات اختصاصی جدیدی را شروع کرده است.

این بازیکنان حالا وارد آخرین مرحله از دوران مصدومیت‌شان شده‌اند و امروز با حضور در ورزشگاه کاظمی، زیر نظر کادر پزشکی سرخ‌ها تمرین کردند و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایشان نیز قرار گرفتند.

بیرانوند با انتشار یک ویدیو از تمرین کنار یاسین و مرتضی برای تمام ورزشکاران ایران آرزوی سلامتی کرد.

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!