Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:26:43 GMT

تمدید تعطیلی مدارس در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۰۱۲

تمدید تعطیلی مدارس در خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص تمدید تعطیلی مدارس گفت: با توجه به اعلام وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان خراسان رضوی، آموزش‌ها در مدارس استان خراسان رضوی تا پایان هفته آتی (۲۰ آذرماه) همچنان به شکل غیر حضوری پیگیری خواهد شد و مدیران مدارس به نحو مقتضی برای استمرار این آموزش‌ها برنامه ریزی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: درباره وضعیت کاری ادارات آموزش و پرورش نیز در شهرستان‌های با وضعیت قرمز استان ادارات با نظر روسا و با حداقل نیروی ممکن پیگیر امور و پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

در سایر مناطق نیز، نیرو‌های اداری بر اساس وضعیت منطقه و مطابق با دستورالعمل ارسالی در محل کار حضور خواهند یافت.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تعطیلی مدارس شیوع کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن گفت: دفتر نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان خراسان‌رضوی با گذشت نزدیک به ۳۰ سال از تاسیس این شهرستان با پیگیری‌های مستمر فرمانداری تاسیس شد.
علی دهقان‌زاده گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استقرار ادارات در بردسکن بود که در ۲ سال گذشته و با پیگیری‌های فرمانداری نمایندگی و ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی در شهرستان استقرار یافت.

وی به تاسیس شهرستان بردسکن در سال ۱۳۷۴ اشاره کردو افزود: در سه دهه گذشته مردم این شهرستان مجبور بودند برای انجام امور اداری در نهاد‌های ذکر شده به شهر‌های همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند که اکنون این مشکل برطرف شده است و خوشبختانه تمامی ادارات در بردسکن استقرار پیدا کرده‌اند.

فرماندار بردسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به تامین نیرو و تجهیزات اداری و مهمانسرای آن اداره اهتمام جدی داشته باشد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس