Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران به صورت مجازی با رعایت شرایط ویژه در روز جمعه ۲۱ آذرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز آزمون زبان دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای برای کلیه داوطلبینی که برای آزمون زبان عمومی ۱۸ مهر ماه ۹۹ ثبت نام کرده و در آزمون ۳۰ آبان ۹۹ شرکت نموده اند و موفق به کسب نمره ۶۰ و یا بالاتر از آن نشده اند اعلام کرد با تمهیدات به عمل آمده و با نظر عالی مسئولین دانشگاه تهران، برای آخرین بار این آزمون به صورت مجازی با رعایت شرایط ذیل در روز جمعه ۲۱ آذرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بدین شرح است:
۱- مدت آزمون برای ۱۰۰ سوال کمافی السابق ۱۰۰ دقیقه می‌باشد که داوطلبین محترم از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۵۰ صبح با اتصال به سیستم در آزمون شرکت می‌کنند و به سوالات پاسخ می‌دهند. امکان پاسخگویی به سوالات صرفاً به مدت ۱۰۰ دقیقه در بازه زمانی فوق امکان پذیر می‌باشد و قبل از ساعت ۹ و بعد از ساعت ۱۰:۵۰ آزمون در دسترس نخواهد بود.

۲- برای اطلاع از تمهیدات مورد نیاز برای شرکت در آزمون و همچنین آگاهی از آخرین وضعیت آزمون داوطلبان به صفحه https://r.ut.ac.ir/utept مراجعه بفرمایند.

۳- داوطلبان می‌بایست تمهیدات مربوط به یک اتاق خالی که با تلفن هوشمند کل اتاق و در ورودی آن مشاهده می‌شود، عدم صحبت و تماس، عدم مراجعه به کتاب‌های دیگر، قرار گرفتن چهره در طول امتحان در جلوی وبکم لپتاپ و … را درنظر بگیرند.

۴- توصیه می‌شود داوطلبان با آرامش و بدون نگرانی در آزمون شرکت کنند و فقط توصیه‌ها و تمهیدات ذکر شده را انجام بدهند.

۵- داوطلبین پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق ایمیل، در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه می‌توانند به سامانه وارد شوند. مانور اصلی روز چهارشنبه راس ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

۶- نام کاربری و رمز ورود به آزمون سه شنبه ساعت ۱۸:۰۰ به ایمیل داوطلب ارسال خواهد شد. حتما ایمیل خود (و همچنین فولدر اسپم) را چک بفرمایید.

۷- از آنجا که در طول آزمون ناظران به همراه سیستم هوشمند مراقب امتحان خواهند بود کیفیت عکس داوطلب که در پرونده قرار دارد مهم است. شرایط عکس مناسب در صفحه راهنما گذاشته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون زبان دانشگاه تهران آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران دانشگاه تهران آزمون زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: امسال بیش از 23 هزار نفر داوطلب در آزمون کنکور سراسری با هم به رقابت می‌کنند.

شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان