Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@07:31:22 GMT

99 درصد ترازو و نازل‌های سوخت زنجان استاندارد است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۰۴۸

99 درصد ترازو و نازل‌های سوخت زنجان استاندارد است

داود کارگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور بررسی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع موجود در استان زنجان، در  6 ماهه اول سال جاری تعداد یک هزار و 221 آزمون ادواری انجام شده است که از این تعداد بیش از 99 درصد نازل‌ها مورد قبول واقع شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه کنترل و آزمون نازل‌های جایگاه‌های سوخت مایع استان به منظور بررسی صحت عملکرد نازل و جلوگیری از کم فروشی و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان انجام می‌شود، افزود: نازل‌های مردود شده پس از تنظیم، مجدداً مورد آزمون قرار می‌گیرند و  پس از کسب اطمینان از صحت عملکرد، امکان استفاده مجدد از آنها فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد، بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها، طبق برنامه هر 3 ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با همکاری کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌گیرد.

کارگرزاده همچنین از بررسی صحت کارکرد لوازم توزین در استان خبر داد و گفت: به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین سبک مورد استفاده صنوف در داد و ستدهای عمومی، در 6 ماهه اول سال 99، تعداد 2 هزار و 486 وسیله توزین سبک، مورد آزمون قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه از این تعداد، 99 درصد ترازوها قبول و یک درصد ترازوها مردود اعلام شده است، گفت: ترازوهای آزمون شده که صحت عملکرد آنها مورد تأیید قرار گرفته است برچسب صحت عملکرد که دارای تاریخ آزمون است، الصاق می‌شود که باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: استاندارد استان زنجان به مصرف کنندگان توصیه می‌کند که در هنگام خرید، به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین، به طور حتم به برچسب صحت عملکرد الصاق شده بر روی ترازوها توجه کرده و از مراکزی که ترازوهای آنها فاقد برچسب  صحت عملکرد است خودداری کنند.

کارگرزاده از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفنی 1517 رسیدگی و به شکایات اداره کل استاندارد استان زنجان اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان عملکرد استاندارد مدیرکل استاندارد استان زنجان استاندارد استان زنجان صحت عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اورانیوم ۶۰ درصد غنی می کنیم؟ | پاسخ رییس سازمان انرژی اتمی+ فیلم

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسلامی، رئیس انرژی اتمی در ادامه افزود: راکتور تحقیقاتی تهران قبلا با سوخت ۹۰ درصد فعالیت می‌کرد اما سوخت آن را به ما ندادند؛ ما قصد تولید سوخت بالای ۵ درصد نداشتیم.

ما برای رسیدن به رادیوایزوتوپ‌ها نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم و دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است.

کد خبر 846488 برچسب‌ها هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه دارو پزشکی

دیگر خبرها

  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • چرا اورانیوم ۶۰ درصد غنی می کنیم؟ | پاسخ رییس سازمان انرژی اتمی+ فیلم
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا