Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله امان الهی گفت: باشگاه داران لرستانی جهت ثبت نام تسهیلات کرونایی هرچه سریعتر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی در این خصوص ، اظهار کرد: باشگاه داران لرستانی جهت ثبت نام تسهیلات کرونایی ویژه مشاغل آسیب دیده به میز خدمت  الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:  از باشگاه دارانی که سری قبل جزو جاماندگان دریافت وام بودند خواست که هرچه سریعتر به صورت غیر حضوری ازطریق سامانه اقدام نمایند و مراحل ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

به گفته سرپرست ورزش و جوانان لرستان افرادی که قبلا این وام را دریافت کرده اند با پرداخت مابه تفاوت مجدد می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

گفتنی است ؛شرایط ثبت نام به شرح ذیل است:

به کلیه اماکن ورزشی ابلاغ می‌گردد جهت ثبت نام وام کرونای ورزشی به میز خدمت الکترونیکی درسایت وزارت ورزش و جوانان به آدرس اینترنتی sd. msy. gov. irمراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایند.

کلیه مراحل ثبت نام، بارگذاری مدارک و تعیین گروه شغلی توسط موسس باشگاه صورت گیرد.

راهنمای چگونگی ثبت نام و پیگیری امور مربوطه درسایت قابل مشاهده می باشد.

اطلاعات متقاضیان پس از تایید اداره ورزش و جوانان استان مربوطه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال خواهد شد. پس از ارسال اطلاعات موسسین باشگاه های ورزشی(خصوصی) درمرحله بعد متقاضی دریافت تسهیلات جهت تکمیل اطلاعات شغلی به سامانه کارا به آدرس

https://kara.mcls.gov.ir

آیتم ورود متقاضی کارا مراجعه و پس از تکمیل اطلاعات به آدرس

https://corona-kara.mcls.gov.ir

مراجعه و درخواست تسهیلات خودرا نهایی نمایند.

تسهیلات درنظرگرفته  دارای سود 12درصد بوده و دوره تنفس 6ماهه و شروع پرداخت از پایان خرداد  سال1400 می باشد.

اشخاصی که قبل از این دستورالعمل از تسهیلات مربوط به مشاغل و رسته های آسیب دیده از کرونا استفاده کرده اند چنانچه مجددا درخواست تسهیلات نمایند، پرداخت مابه التفاوت مبلغ درخواستی درقالب تسهیلات مطابق  این دستورالعمل امکان پذیر خواهد بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش وجوانان کرونا در لرستان باشگاه داران تسهیلات کرونا ورزش و جوانان جهت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ۵هزار و ۱۴۲ داوطلب آبادانی و خرمشهری برای راهیابی به دانشگاه‌ها در آزمون سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.

در آبادان ۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب در حوزه‌های امتحانات اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۷ صبح در محل برگزاری آزمون حاضر می‌شوند.  همچنین یکهزار و ۹۰۹ داوطلبان خرمشهری با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برای ورود به دانشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.
آزمون رشته‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه، رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و رشته علوم تجربی در صبح جمعه برگزار می‌شود.
به گفته مسئولان برگزاری آزمون درب سالن امتحانات در نوبت صبح ساعت ۷ و سی دقیقه و بعد از ظهر ساعت ۱۴ بسته می‌شود. 

کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) قابل مشاهده و چاپ است. 

امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور است، داوطلبان توجه داشته باشند تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به درگاه سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.

در گروه‌های علوم انسانی در استان خوزستان ۱۰ هزار و ۵۷ نفر، تجربی هشت هزار و ۴۷۶ نفر، ریاضی هزار و ۷۱۳ نفر، زبان ۸۰۴ نفر و هنر ۴۲۳ نفر در حوزه‌های آموزش و پرورش با هم رقابت می کنند.
آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

 

بیشتر بدانید: 

هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کلاهبرداری در فضای مجازی هشدار داد.

دیگر خبرها

  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است