Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:33:35 GMT

میزبانی نساجی از پرسپولیس در قائمشهر قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۱۱۴

میزبانی نساجی از پرسپولیس در قائمشهر قطعی شد

به گزارش ایرنا ، مدیران باشگاه پرسپولیس پیش از این به دلیل آنچه که نزدیکی دیدار این تیم با نساجی مازندران در قائمشهر با رقابت های فینال جام باشگاه های آسیا نامید ، خواستار تغییر مکان بازی ۲ تیم در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر از قائمشهر به تهران برای جلوگیری از خستگی احتمالی بازیکنان این شده بودند.

تیم نساجی مازندران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران روز یکشنبه هفته آینده ۱۶ آذر ماه میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار طبق برنامه سازمان لیگ ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با سوت کوپال ناظمی قاضی میدان شروع می شود.

 اگر چه پیش از این باشگاه نساجی مازندران به طور رسمی با تغییر میزبانی از قائمشهر به تهران مخالفت کرده بود ، ولی این موضوع به صورت ویژه امروز پنجشنبه در کمیسیون امنیت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران مطرح شد و این کمیسیون هم با تغییر محل بازی مخالفت کرد و به هر گونه گمانه زنی در این زمینه پایان داد.

نساجی مازندران برای آمادگی بیشتر در دیدار با پرسپولیس تهران از چند روز پیش در هتل " سالاردره " ساری اردو زد و تمریناتش را در زمین ورزشگاه شهدای روستای " پهنه کلا " در حوالی هتل انجام می دهد.

بازیکنان نساجی تا ۲ روز پیش از میزبانی از نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در قائمشهر ، تمریناتشان را در تهران انجام می دادند.

آمادگی مازندران برای میزبانی از پرسپولیس 
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران پس از نشست کمیسیون امنیت ورزشی به خبرنگار ایرنا گفت : بر اساس تصمیم کمیسیون امنیت مسابقات ورزشی استان آماده میزبانی از پرسپولیس در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر درورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است.
حسین بریمانی افزود : تمامی امکانات و تجهیزات برای میزبانی مازندران از تیم بزرگ پرسپولیس در قائمشهر فراهم است و امیدواریم این دیدار نیز همانند سایر مسابقاتی که در استان برگزار شد، در کمال آرامش به پایان برسد.
وی گفت : نساجی مازندران از تیم های پرهوادار در بین تیم های شهرستانی حاضر در رقابت های لیگ برتر ایران محسوب می شود و لغو دیدار میزبانی از پرسپولیس شاید علاوه بر احتمال  بروز برخی تبعات اجتماعی ، دلخوری هواداران پرشمار این تیم مازندرانی را به دنبال بیاورد.

بریمانی افزود : مردم مازندران بویژه هواداران فهیم نساجی همواره در رقابت های لیگ یک و برتر نشان دادند که میزبانان خوب و بی حاشیه ای برای تیم محبوب خود هستند و با وجود این به دلیل شیوع کرونا از حضور در ورزشگاه  محرومند، ولی از طریق گیرنده تلویزیونی این دیدار را تماشا می کنند و از راه دور تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در مرحله رفت رقابت های  لیگ نوزدهم در قائمشهر با نتیجه مساوی یک بریک به  خاتمه یافته بود.
تیم نساجی مازندران هم اکنون از چهار دیدار رقابت های لیگ برتر  با ۷ امتیاز از پنج بازی با گل شماری در رده سوم و پرسپولیس تهران با همین تعداد بازی با هشت امتیاز در رده دوم قرار دارد.
هر ۲ تیم نساجی و پرسپولیس دیدارهای قبلی خود را در هفته چهارم برابر نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو با پیروزی و کسب تمامی امتیاز خاتمه دادند.

برچسب‌ها فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس اخبار کنکور رقابت های لیگ برتر نساجی مازندران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس تورنمنت جاده ابریشم باکو که از روز یکشنبه آغاز شده است، امروز (سه‌شنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۳) بوکسور سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی مقابل حریف خود، چهارمین مدال ایران در این رقابت‌ها را قطعی کند.

عصر امروز در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری به مصاف «اوروزبیکوف» از قرقیزستان رفت و مقابل این حریف به برتری رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، چهارمین مدال ایران (برنز) را در این تورنمنت قطعی کند.

پیش از این نیز در مبارزات روزهای گذشته، مهدی پرویزی، مصطفی ریگی و کسری طهماسبی با رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرده بودند.

دیگر خبرها

  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • اعلام انزجار نمازگزاران قائمشهر از رژیم ستمگر صهیونیستی + فیلم
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • پولی از برزیل در راه ایران!
  • آماده برای جنگ بقا زیر وزنه سنگین(عکس)
  • دروازه‌بان برزیلی با نساجی قائمشهر به توافق رسید