Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر تراکتور مقابل میزبان خود مس رفسنجان به اتمام رسید تا تکلیف این هفته و هشت بازی‌اش نیز مشخص شود.

نکته نا امیدکننده این بود که مانند هفته سوم، در این هفته هم تنها ۹ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد تا اتفاق هفته سوم بار دیگر تکرار شود و به همه ثابت شود که ماجرای هفته قبل اتفاق نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته اول شاهد به ثمر رسیدن ۱۹ گل بودیم. سپس در هفته دوم با افت پنج گله، شاهد زده شدن ۱۴ گل بودیم. در هفته سوم بازهم پنج گل دیگر کم شد و به عدد عجیب ۹ رسیدیم و حالا در چهارمین هفته، ماجرای هفته سوم تکرار شد.

تنها در هفته نخست بود که میانگین گل زده بالای ۲ بود اما در هفته‌های بعدی به زیر ۲ رسیدیم و حالا پس از گذشت ۳۲ بازی، معدل گلزنی ۱.۵۹ در هر دیدار به ثبت رسیده که اصلا جالب توجه نیست و جای سوال و انتقاد دارد.

تیم‌های حاضر در لیگ با ارائه بازی‌های پرانتقاد، حوصله کارشاسان و بینندگان تلویزیونی و علاقمندان به فوتبال را سر برده‌اند. جالب است که در این هفته سه گل از روی نقطه پنالتی زده شد که مساوی با یک سوم گل های زده شده است. همچنین پرسپولیس با زدن سه گل در برابر شهرخودرو به تنهایی زننده ۳۳ درصد گل‌های این هفته نام گرفت.

در این فصل تا به حال ۵۱ گل از خط دروازه‌های عبور کرده که ۱۱ گل توسط ضربه‌های پنالتی بوده است. به عبارتی ۲۱ درصد یا یک پنجم گل‌ها با پنالتی به دست آمده است و همین مشخص می‌کند که با چه لیگی و چه کیفیتی روبرو هستیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ایرنا باشگاه پرسپولیس ایرنا اخبار کنکور هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و چلسی در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری پر گل آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

لئاندرو تروسار در دقیقه چهار، بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاورتز در دقایق ۵۷ و ۶۵ گل‌های آرسنال را به‌ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی کد خبر 747375

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند