Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@05:28:09 GMT

فوتی‌های کرونایی یزد پیرتر از میانگین کشوری

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۲۴۱

فوتی‌های کرونایی یزد پیرتر از میانگین کشوری

سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: میانگین سنی فوتی‌های کرونایی یزد نسبت به کشور 5 سال بالاتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به اینکه در حال حاضر 533 مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند، گفت: از این تعداد 148 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری و در حال دریافت خدمات پزشکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میانگین سنی فوت‌شده‌های کرونایی در استان یزد را 72.5 سال اشاره کرد و افزود: میانگین سن فوت‌شده‌های کشوری 68 سال است که علت بالاتر بودن سن فوت‌شده‌های کرونایی در یزد هم به عوامل زیادی مربوط می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه محدودیت‌های اعمال شده طی هفته‌های گذشته سبب کاهش بیماران بستری شده است، اظهار داشت: رعایت پروتکل‌ها از سوی شهروندان و همچنین اعمال محدودیت‌ها سبب شده که امروزه شاهد کاهش بیماران بستری در سطح استان باشیم.

سلمانی با تاکید بر اینکه شهروندان نباید با کاهش آمار مبتلایان، نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی‌توجه باشند، اعلام کرد: تغییر وضعیت شهرستان‌ها از قرمز به نارنجی نباید منجر به عادی انگاری در خصوص بیماری کرونا شود بلکه ما باید در هر شرایطی نسبت به رعایت پروتکل‌ها دقت نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تقاضای ما از شهروندان این است که از تجمعات خودداری کنند افزود: طبق آمارها، اکثر مبتلایان در تجمعات به این بیماری مبتلا شده‌اند که لازم است مردم نسبت به آن توجه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از ۶۰۰۰ واحدی مواجه شد، ارزش معاملات خرد عدد ۲,۶۹۷ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۲۳% و نسبت به میانگین ماهانه ۳۹% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳,۶۳۰ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۲۰ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۱۸۵ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. اما صندوق‌های درآمد ثابت امروز شاهد ۲۸۴ میلیارد تومان ورود نقدینگی بوده‌اند. این دومین روز متوالی است که نقدینگی حقیقی وارد این صندوق‌ها می‌گردد.

ارزش صف‌های خرید ۴۱۲ میلیارد تومان است که کاهش ۴ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. همچنین ارزش صف‌های فروش هم با کاهش ۲۲۶ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی همراه بوده و در محدوده ۴۶۹ میلیارد تومان قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۲۶۸ میلیارد تومان (۰.۸ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های شیمیایی با ارزش معاملات ۱۹۷ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) و فلزات اساسی با ارزش معاملات ۱۸۱ میلیارد تومان (۰.۶ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه عرضه برق و گاز با ارزش معاملات ۳۵ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه منسوجات با ارزش معاملات ۱۲ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) و گروه قند و شکر با ارزش معاملات ۲۷ میلیارد تومان (۱.۱ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

کد خبر 6080952 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • میانگین بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • شمار ولادت‌ها در خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری