Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز طرح تجهیز 80 کتابخانه روستایی در استان انجام شده و همچنین 350 دست لباس و 500 جفت کفش در بین دانش آموزان روستاهای مناطق محرم استان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین انوری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای رسالتی که برای رسیدگی به امور محرومان سطح استان دارد، برنامه های مختلفی را در زمینه های مختلف عمرانی، سلامت، تعلیم و تربیت، فرهنگی، اجتماعی و اشغال زایی اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت امروز طرح تجهیز 80 کتابخانه روستایی در استان انجام شده و همچنین 350 دست لباس و 500 جفت کفش در بین دانش آموزان روستاهای مناطق محرم استان توزیع می شود.   وی افزود: سعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اصفهان این است که با توجه شرایط کرونایی، مردم فاصله اجتماعی را رعایت کنند و در خانه بمانند، به همین دلیل برنامه هایی را در فضای مجازی مانند برگزاری مسابقات در قالب کتابخوانی برگزار می کنیم.   انوری با اشاره به طرح یاوران حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: این طرح خانواده ها را با استفاده از سخنرانی و محتواهای تولید شده در فضای مجازی برای فرزندآوری ترغیب می کند که استقبال بسیار خوبی در این زمینه در سطح استان انجام شد.   معاون تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان (عج) هم به خبرنگار صاحب نیوز گفت: یکی از کارهای خوبی که این قرارگاه در سطح کشور و در استان اصفهان انجام می شود، بحث محرومیت زدایی از نوع فرهنگی است.   محمدرضا بهشادمند با توضیح اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی یک طرح زیبایی برنامه ریزی شد که در کنار بسته های حمایتی معیشتی، بسته های فکری هم در روستاهای مناطق محرم توزیع شود، اظهار کرد: 100 کتابخانه مناطق محروم شناسایی و قرار شد که با کتاب های کودک و نوجوان، جوان و خانواده و معرفتی تجهیز شوند.   وی اضافه کرد: 41 عنوان کتاب برای کتابخانه های 80 روستای چهار شهرستان سمیرم، بوئین میاندشت، فریدونشهر و خور و بیابانک توزیع می شود.   معاون تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان (عج) در پایان گفت: 120 میلیون تومان هزینه این کتاب ها شده که بخشی از آن را خیران و بخش دیگر توسط قرارگاه تأمین شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه عمومی بزمان تجهیز می‌شود

 فرشاد فرح منش بیان کرد: در مجموع در جلساتی که در راستای کتابخانه‌های عمومی سال ۱۴۰۲ در شهرستان ایرانشهر برگزار شده بود مقرر شد تا نسبت به تجهیز کتابخانه عمومی بخش بزمان این منطقه نیز اقدام شود.
 
 وی افزود: بخشی از تجهیزات تحویل شده و بخشی دیگر به‌زودی تحویل و ساختمان تجهیز می‌شود.
 
 این مسئول ادامه داد: کتابخانه عمومی بخش بزمان شهرستان ایرانشهر حدود ۷ هزار جلد کتاب متنوع دارد.
 
 وی اضافه کرد: گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی موجب پیشرفت هر منطقه‌ای می‌شود پس تجهیز کتابخانه در هر شهر امری ضروری است.
 
 بخشدار بزمان تصریح کرد: اهمیت و توجه به فضای کتابخانه بیش از گذشته یک ضرورت بوده؛ چون پیشرفت و توسعه در همه عرصه‌ها نیازمند اجرای برنامه‌های زیربنایی در حوزه کتاب و ترویج کتاب‌خوانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • کتابخانه عمومی بزمان تجهیز می‌شود