Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۰۰ متر به ارزش حدود ۸ میلیارد ریال با مشارکت خیرین همچنین حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس سازمان اورژانس کشور به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد مرادیان افزود: براساس برنامه توسعه ششم، علاوه بر راه اندازی ۱۴۷ پایگاه اورژانس فارس، ۱۰۹ پایگاه اورژانس دیگر نیز باید در فارس ساخته شود که امیدواریم با حمایت رئیس سازمان اورژانس کشور و خیرین استان بتوانیم به این هدف برسیم.

او با بیان اینکه این پایگاه، ششمین پایگاه اورژانسی است که در سال ۹۹ جهت رفاه حال مردم افتتاح شده، گفت: اورژانس فارس با داشتن ۱۴۷ پایگاه اورژانس زمینی، دو پایگاه موتوری، یک پایگاه اتوبوس آمبولانس و پنج پایگاه هوایی در حال خدمت به مردم است که هم اکنون یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین مراکز اورژانس در سطح کشور به شمار می رود.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: اورژانس شیراز دانشگاه علوم پزشکی منطقه کهمره سرخی فارس پایگاه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس

طبق اعلام مرکز اورژانس فارس، یک کودک ۱۰ ساله به علت آبگرفتگی حاصل از بارندگی در منطقه لایزنگان داراب غرق شد.

به گزارش ایسنا، این حادثه در ساعت ۱۱:۵۵ امروز، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در منطقه مذکور رخ داد که محمد عباسی، کودک ۱۰ ساله غرق شد.

در پی وقوع این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد اما عمل احیا حین انتقال به درمانگاه رستاق متأسفانه بدون نتیجه بود و در نهایت کودک فوت شد.

همچنین روز گذشته نیز یک مورد غرق شدگی ناشی از سیلاب جاری شده در خیابان در شهرستان کازرون از سوی اورژانس فارس گزارش شد که این فرد غریق نیز قبل از رسیدن اورژانس فوت شده بود.

به گزارش ایسنا، بارش باران طی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه در مناطق مختلف استان فارس دارای شدت بیشتری بود که منجر به آبگرفتگی بخش‌هایی از مناطق استان شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غرق شدن کودک 5 ساله در کانال آب جان باختن 3 دختر نوجوان در رودخانه جنوب سیستان

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان