Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: افزون بر ۱۲ کیلومتر از محور شازند به ازنا تا پایان بهار سال آینده زیر آسفالت رفته و به بهره برداری می‌رسد.

سیدعلی آقازاده امروز پنجشنبه ۱۳ آذرماه در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شازند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های قابل توجه و متنوع ملی در شهرستان شازند در حال اجراست که برای بهره‌برداری سریع نیاز به نظارت، حمایت و رفع مشکلات و موانع پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های ملی شهرستان شازند گفت: خوشبختانه با پیگیری دستگاه های اجرایی استان از جمله اداره کل راه و شهرسازی و حوزه معاونت عمرانی استانداری یک تحرک خاصی برای تسریع در اجرایی شدن پروژه ها ایجاد شده است و تاکنون انتظارات و توقع مجموعه استانداری از اجرای به موقع پروژه ها برآورده شده است.

استاندار مرکزی در خصوص راه مواصلاتی ازنا به شازند گفت: امیدواریم عملیات اجرایی این پروژه تا پایان فصل بهار سال ۱۴۰۰ به میزان افزون بر ۱۲ کیلومتر از این محور از مسیر (رباط - میل) استان مرکزی به سمت استان لرستان آسفالت شود.

وی به تامین مصالح مورد نیاز و ابنیه این راه مواصلاتی اشاره کرد و گفت: تمامی این زیرساخت‌ها آماده شده و فقط آسفالت این محور باقیمانده است که با همکاری اداره راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه از طریق کارخانه ۲۶۰ تنی تولید آسفالت که قادر است در هر ساعت ۲۴۰ تن آسفالت تولید کند، این نیاز تامین خواهد شد.

آقازاده افزود: برای آسفالت ۱۲ کیلومتر این محور نیاز به ۴۰ هزار تن مصالح زیرساختی و ۳۵ هزار تن آسفالت است که با پیگیری های بعمل آمده تامین می شود و در صورتی که شرایط آب و هوایی اجازه دهد این پروژه تا پایان فصل بهار سال آینده در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص محور توره به بروجرد در گردنه زالیان نیز گفت: امیدواریم هفت کیلومتر از این محور تا پایان سال جاری و هفت کیلومتر دیگر نیز تا تابستان سال آینده زیر آسفالت برود. متاسفانه این محور در دو سال گذشته مشکلات زیادی داشته است که با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم مشکلات این محور بسیار مهم و پرتردد کشور در آینده نزدیک برطرف شود.

استاندار مرکزی در خصوص محور شازند به خمین نیز گفت: این محور به دلیل تردد مسافرین و ماشین آلات معادن یکی از پرترددترین محورهای استانی است که امسال با جذب اعتبار خوبی که صورت گرفته است کار ترمیم، اصلاح و نوسازی آن مانند سال های گذشته در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار مركزي محور مواصلاتی شازند اراك استانی اقتصادی استانی شهرستانها بهره برداری ۱۲ کیلومتر سال آینده بهار سال تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کریمی گفت: طرح آبرسانی آتیشگاه موسوم به ۵۳ روستا و شهر سردشت در حال انجام است.
به گفته وی، مرحله نخست این طرح  در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد.
مدیر کل آبفای استان افزود: با اجرای این طرح آب شرب ۵۰ هزار نفر از جمعیت این روستا‌ها و شهر سردشت تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود