Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@01:37:46 GMT

توضیحی درباره کارت ایثار رزمندگان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۴۰۷

توضیحی درباره کارت ایثار رزمندگان

مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارت ایثار برای رزمندگانی که دارای بیش از ۴۵ روز حضور در جبهه های دفاع مقدس هستند، صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آئین رونمایی از کارت ایثار رزمندگان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری، با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم به صورت نمادین کارت ایثار به دو نفر از رزمندگان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

سرهنگ پاسدار سیدرضا علوی مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه قمربنی هاشم (ع) در حاشیه این مراسم گفت: کارت ایثار برای سهولت و یکپارچگی در ارائه خدمات به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بعنوان سند ملی صادر می شود. کارت ایثار برای رزمندگانی که دارای بیش از ۴۵ روز حضور در جبهه های دفاع مقدس هستند، صادر خواهد شد و دارندگان این کارت می توانند از امتیازات پیش بینی شده در سند راهبردی خدمات رزمندگان و ایثارگران بهره مند گردند.

وی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و دولتی بر اساس ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور مکلف هستند به دارندگان این کارت خدمات مربوطه را ارائه دهند.  از رزمندگان عزیز می خواهیم به تدریج برای تکمیل پرونده و دریافت کارت ایثار به نواحی مقاومت بسیج در شهرستان های ۱۰ گانه استان چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

علوی خاطرنشان کرد: کارت ایثار بعنوان یک سند ملی ارائه خدمات یکسان و ساده به رزمندگان و حذف کاغذ بازی های اداری و دریافت گواهی های متعدد را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه چهارمحال و بختیاری رزمندگان دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری کارت ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سالخورده گفت: از اوسط فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت فصل تخم ریزی ماهی‌ها در تالاب بین‌المللی چغاخور است.
وی افزود: با اجرای طرح گشت و کنترل صید غیرمجاز در این تالاب با همکاری صیادان محلی، تاکنون ۲۰۰ متر قلاب و ۲۵۰ متر دام غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • توضیحی درباره کشنده های جدید ارتش
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری