Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از ۴۲۳ فقره بازرسی و ۱۹ پرونده تخلف توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

«محمدرضا علمدار یزدی» در این باره گفت: در راستای نظارت بر قیمت‌ها، توزیع کالا و خدمات مورد نیاز مردم، بازرسان  این سازمان در سطح استان حضوری فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در۲۴ ساعت گذشته بازرسی و نظارت در مرکز استان با حضور فعال و هماهنگی بازرسان انجام شد که در مجموع ۴۲۳ فقره بازرسی و ۱۹ مورد پرونده تخلف به ارزش ۲۷ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

علمداری یزد با اشاره به دریافت و رسیدگی به بیش از ۲۸۵ مورد گزارش مردمی در این مدت، گفت:  نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا و اجرای مقررات بر فعالیت صاحبان کسب و کارها در مرکز استان در همکاری با  اتاق اصناف  نیز در دستور کار این هفته سازمان قرار گرفته است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها، اجرای گشت مشترک بازرسی نیز با رعایت مقررات بهداشتی در این هفته اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد، این مسئول در پایان نیز یادآور شد: همشهریان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از  گرانفروشی، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور، امتناع از عرضه کالا ، فروش اجباری و سایر تخلفات اقتصادی با استفاده از سامانه الکترونیکی بازرسی و نظارت این سازمان  به آدرس www.۱۲۴.ir  یا از طریق تلفن ۱۲۴ در تمام اوقات شبانه روز ، مراتب شکایت خود را اعلام تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تخلف صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالرضا پیروی منش افزود: از این تعداد بازرسی هزار و ۵۰ مورد برای واحد‌های صنفی پرونده تخلف تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در این طرح ۱۰۰ اکیپ دو نفره حضور دارند، گفت: هزار و ۵۳۶ عنوان تخلف در این بازرسی‌ها کشف شد.
طرح نظارت بر بازار از ۱۵ اسفند شروع شده است و تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

بیشتربخوانید:تشکیل ۹۰۶پرونده تخلف صنفی در هرمزگان

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • کشف ۵۶۰ تخلف صنفی در طرح‌های نظارتی نوروزی
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد