Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش دو و میدانی گفت: قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهم تا با کمک خدا که همواره با من است، جواب حمایت‌های آقای ساکت که در امسال همراهم در این مسیر هستند را با مدال طلا که رنگ همیشگی سپاهان است، بدهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رسمی امضا تفاهم نامه حمایتی باشگاه سپاهان از فرزانه فصیحی، صبح امروز پنجشنبه - ۱۳ آذر ماه - در باغ فردوس برگزار شد تا بر اساس آن این باشگاه اصفهانی حامی دونده همشهری خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به حال فرصت نشده بود برای شهرم بدوم

فرزانه فصیحی با اشاره به سال دشواری که سپری کرده و حتی تا آستانه کنار گذاشتن دو و میدانی پیش رفته، اظهار کرد: سال‌ها است در لیگ دو و میدانی شرکت می‌کنم و حدود ۸ یا ۱۰ مدال مختلف کسب کرده‌ام. با این حال فرصت آن پیش نیامده بود تا برای شهرم مسابقه بدهم. در واقع ۱۰-۱۵ سال می‌دویدم اما نه برای شهرم اما با کمک آقای برکت، رئیس هیئت دو و میدانی می‌توانم امسال برای شهرم بدوم.

ملی پوش دو و میدانی با اشاره به اینکه بسیاری او را از شرکت در مسابقات انتخابی رقابت‌های جهانی منصرف می‌کردند، خاطر شأن کرد: زمانی که می‌خواستم برای مسابقات انتخابی به صربستان بروم، چون تازه ازدواج کرده بودم بسیاری از نزدیکانم می‌گفتند شرکت نکنم چرا که هزینه و سختی زیادی برایم دارد اما به خاطر انگیزه قوی و اعتمادی که به خودم داشتم، با حمایت‌های خانواده‌ام در این مسابقات قدم گذاشتم و توانستم برای اولین بانو ایرانی باشم که ورودی مسابقات جهان را می‌گیرد.

وی افزود: با خودم گفتم حتی اگر یک درصد بتوانم انگیزه‌ای برای سایر دختران باشم، باید در این مسابقات شرکت کنم. آن زمان آقای برکت تنها کسی بود که از من را به حضور در این رقابت‌ها تشویق کرد.

فصیحی با بیان اینکه امسال نیز سال سختی را در پیش دارد، تصریح کرد: همین جا قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهم تا با کمک خدا که همواره با من است، جواب حمایت‌های آقای ساکت که در امسال همراهم در این مسیر هستند را با مدال طلا که رنگ همیشگی سپاهان است، بدهم.

وی اضافه کرد: می‌خواهم به همه این نوید را بدهم که با حضور آقای برکت در هیئت دو و میدانی و آقای ساکت در سپاهان، اتفاقات خوبی برای ورزش اصفهان و کشور در راه است.

به گزارش ایمنا، گفتنی است در پایان مراسم فصیحی یکی از مدال‌های طلا خود را برای قدردانی از حمایت سپاهان به این باشگاه تقدیم کرد که محمد رضا ساکت نیز اعلام کرد این مدال در موزه سپاهان که به زودی افتتاح می‌شود، قرار خواهد گرفت.

کد خبر 459233

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرزانه فصیحی دوومیدانی هیأت دوومیدانی استان اصفهان فدراسیون دوومیدانی تیم ملی دو و میدانی سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان محمدرضا ساکت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو و میدانی برای شهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول با یک اتفاق نادر روبرو شد و مصاف دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرشهید سپاسی که نتیجه آن اهمیت بسیاری در جدول رده بندی مسابقات و به ویژه تعیین سهمیه صعود به لیگ برتر دارد، به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان که حاضر نشد در استادیوم غدیر را به روی بازیکنان و سایر اعضای دو تیم باز کند، برگزار نشد.

حالا و در شرایطی که تکلیف این مسابقه مشخص نشده، به زودی باید یک دیدار حساس دیگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود؛ دیداری که بار دیگر استقلال خوزستان در آن نقشی نخواهد داشت و تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی باید از سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند.

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان که تمام کارهای لازم نظیر رزرو هتل، انتخاب محل تمرین، رزرو بلیت پرواز و سایر اقدامات لازم برای سفر به اهواز را برنامه‌ریزی کرده‌اند، از این هراس دارند که مبادا اتفاقات دیدار لغو شده فجر و استقلال ملاثانی برای آنها تکرار شود.

رقابت‌های جام حذفی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری 8 مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از این مسابقه استقلال ملاثانی باید در ورزشگاه غدیر اهواز از سپاهان میزبانی کند.

دیگر خبرها

  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • گزارش کانال 14 اسرائیل از اتفاقات اصفهان
  • روایت کانال 14 اسرائیل در اتفاقات اصفهان
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان