Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدادادی از ادامه امدادرسانی فرشتگان نجات در شهرستان‌‌های اهواز، بندرماهشهر، خرمشهر و شادگان خبر دا د و گفت: تاکنون امدادرسانی به بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ نفر در آبگرفتگی‌‌های اخیر خوزستان امدادرسانی شده است.

«علی خدادادی» امروز (پنج‌شنبه ۱۳ آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: تلاش‌ شبانه‌روزی امدادگران و نجاتگران داوطلب این جمعیت در طول پنج روز گذشته که از بروز معضل آبگرفتگی های ناشی از بارش باران در سطح استان خوزستان است همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: ۴۱۶ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خوزستان پیشتازان عملیات امدادرسانی به ساکنان ۱۶ شهرستان متأثر از این معضل بوده‌اند.

 

وی اضافه کرد: به لطف الهی و با توجه به عادی شدن شرایط، عملیات‌های امدادونجات در ۱۲ شهرستان بهبهان، گتوند، شوشتر، هفتکل، باغملک، آغاجاری، رامهرمز، رامشیر، امیدیه، ایذه، لالی و کارون به اتمام رسیده و امدادرسانی در شهرستان‌های اهواز، بندرماهشهر، شادگان و خرمشهر کماکان ادامه دارد.

 

خدادادی تصریح کرد: در این مدت زمانی به بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ نفر امدادرسانی شده است، حدود ۵۰۰ خودروی گرفتار در مناطق آب گرفته رهاسازی شده و ۴۱۶ نفر نیز اسکان اضطراری یافته‌اند.

 

وی یاد آور شد: امدادرسانی‌های جمعیت هلال احمر از قبیل تداوم فعالیت مراکز اسکان اضطراری، تغذیه اضطراری به صورت توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و ماهانه و توزیع اقلام اولیه زیستی و بهداشتی در این چهار شهرستان ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی خدادادی امدادرسانی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بابک محمودی اظهار داشت: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۴۵۸ مورد عملیات امدادی توسط نیرو‌های این جمعیت انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این بین هزار و ۱۰۵مورد جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد» ۹۹ مورد کوهستان «معادل ۴ درصد» حادثه جوی ۱۷۳مورد معادل «۴درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۸ هزار و ۴۶۴نفر عنوان کرد و افزود: ۲ هزار و ۲۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۹۰۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۳۵۴نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۳ هزار و ۲۹ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد. 

بابک محمودی اظهار کرد:همچنین برای ۱۸۳ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۵ هزار و ۲۲۲ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷۱ حادثه دیده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در کردستان
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی