Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر پنجشنبه در جلسه مواسات در محل استانداری زنجان، بر لزوم تقویت برگزاری ستاد طرح مواسات در سایر شهرستان‌های استان تاکید کردو گفت: کرونا مردم را از نظر روحی، روانی، اقتصادی و سلامتی دچار مشکل کرده است.

وی اظهار کرد: در این وضعیت بد اقتصادی تعداد زیادی از خانواده‌ها دچار مشکل اقتصادی شدند که باید دست آنها را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه اجرای محدودیت کرونایی طی دو هفته گذشته دراستان خوب بود، گفت: این مهم باعث شده تا سه شهرستان قرمز استان به شرایط نارنجی تغییر کند.

نافچی به راه اندازی قرارگاه سردار شهید سلیمانی در استان اشاره کرد و گفت: رویکرد ما در این قرارگاه، بیمار یابی با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا و در نتیجه کاهش بستری‌ها و فوتی‌ها دراستان است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بی بضاعت دراستان از آموزش جا ماندند، ابراز داشت: با راه اندازی یک پویش جدید، این مشکل تا پایان ماه جاری در استان رفع شود تا این دانش آموزان با افت تحصیلی مواجه نشوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، برلزوم هدایت نذورات به سمت تامین تبلت و گوشی برای دانش آموزان و نیز برای تهیه ماسک برای بیماران و اقشار آسیب پذیر تاکید کرد و گفت: تاثیر شیوع کرونا بر معیشت، سلامت، اقتصاد و زندگی مردم به ویژه در چهار دهک پایین جامعه بیشتر بوده است.

نافچی گفت: از طریق کمک‌های مومنانه که راهبردی از سوی رهبر معظم انقلاب است، می‌توان در این شرایط به یاری اقشار آسیب دیده شتافت.

وی افزود: زنجانی‌ها تا کنون بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در قالب کمک‌های مومنانه برای یاری اقشار آسیب پذیر کمک کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، ابراز داشت: صدا و سیما، رسانه‌ها و شهرداری زنجان برای تبیین فرهنگ کمک به نیازمندان دراستان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 5087077

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری زنجان ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی بارش باران شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر بارش برف ترور دانشمندان هسته ای شهرستان کرج گرگان آبگرفتگی معابر استانداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، استاندار کرمان در جلسه شورای اداری از فرمانداران ودهیاران درخواست کرد با توجه به برگزاری کنکور سراسری وبارندگی ها ،تمام تدابیر لازم برای دانش آموزان فراهم شود تا زحمات یک ساله داوطلبان هدر نرود.

 آقای فداکار تاکید کرد: اطلس مراکز آزمون به سرعت در اختیار استانداری قرار گیرد تا برای خدمات رسانی بهتر تدابیر لازم صورت گیرد.

  وی افزود :دستگاه‌های زیرساختی تجهیزاتشان آماده باشد و ارتباطات هم قطع نشود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به متون دینی گفت :هر کس که مسئولیتی را دارد در پیشگاه خداوند مورد سوال قرار می‌گیرد بنابراین اگر فردی در مسئولیتی قرار می‌گیرد باید ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد و مسئولان در ادارات و نهادها هم باید به مسائل شرعی و اخلاقی توجه داشته باشند.

 وی همچنین از اقدام افتخارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم قدردانی کرد و به ملت ایران تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کشور هم از تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره)در سال ۵۹ خبر داد و افزود : وظایف  آن هم در دولت مشخص شده که به موجب این مصوبه ۵ وظیفه سیاستگذاری، ساماندهی ،برنامه‌ریزی ،نظارت و راهبردی را برای مناسبت‌های سیاسی  ملی مذهبی و انقلابی به عهده این نهاد واگذار گردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور افزود: با حضور به موقع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسائل و مشکلاتی که از سوی دشمنان برای کشور رخ داده با حضور به موقع مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شد و مردم به صحنه آمدند و نقش و مشارکت مردم به فرموده رهبر انقلاب بی نظیر بود.

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند