Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، زنان به پلیس گفته‌اند که صاحب آن‌ها افرادی را مأمور می‌کرده تا آن‌ها را حامله کنند سپس نوزادان را پس از تولد برای کسب سود می‌فروخته است.


به نوشته  فرارو، سخنگوی پلیس گفت:  این عملیات نجات از یک زایشگاه غیرقانونی در منطقه مووی در جنوب غربی ایالت اوگون صورت گرفته است.


آبیمبولا اویه‌یمی، سخنگوی پلیس به خبرگزاری فرانسه گفت: بر پایه اطلاعی که به دست پلیس رسید، مأموران به این زایشگاه غیرقانونی حمله و ده نفر را نجات دادند که در میان آن‌ها چهار کودک و شش زن هستند که دو تن از این زنان باردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: زنان به پلیس گفته‌اند که صاحب آن‌ها افرادی را مأمور می‌کرده تا آن‌ها را حامله کنند سپس نوزادان را پس از تولد برای کسب سود می‌فروخته است.

این گونه کارخانه‌ها به طور معمول غیرقانونی نیستند؛ این‌ها نهاد‌هایی هستند که خود را کلینیک پزشکی خصوصی معرفی می‌کنند و زنان باردار در آن مستقر می‌شوند و در آن نوزاد خود را در معرض فروش می‌گذارند.

در مواردی، اما زنان جوان برخلاف میل خود در آنجا حبس و به آن‌ها تجاوز می‌شود و سپس نوزاد آن‌ها در بازار آزاد به فروش می‌رسد.

سخنگوی پلیس گفت که دو فرد مظنون، یک مرد معلول و دختر صاحب کلینیک، در این رابطه دستگیر شده‌اند. 

وی افزود: صاحب کلینیک متواری است، اما تمام تلاش خود را به خرج خواهیم داد تا او را دستگیر و دادگاهی کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران پلیس گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» صاحب نیمی از فروش سینمای ۱۴۰۳/ رقیب جدید از راه رسید

به گزارش خبرآنلاین -برمبنای آمار سمفا تا ساعت ۱۰ شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، تاکنون ۲ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۹۳۷ نفر در ۶۳ هزار و ۶۴۰ سانسی که ۸ فیلم سینمای ایران در سالن‌های سینمایی به نمایش گذاشته شده‌اند، به تماشای آثار نشسته اند و فروشی نزدیک به ۱۴۱ میلیارد و ۶۲۱ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان را برای سینمای ایران به ارمغان آورده‌اند.

در هفت روز گذشته، فیلم‌های سینمای ایران فرصت نمایش در ۱۷ هزار و ۵۷۷ سانس را پیدا کرده و توسط ۶۱۹ هزار و ۱۷۴ نفر تماشا شده اند. به این ترتیب در این هفته، میزان فروش سینمای ایران عددی معادل با ۳۶ میلیارد و ۸۵۷ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان بوده است.

بر این مبنا میانگین مخاطبان هر کدام از فیلم‌های سینمای ایران در هر سانس عددی نزدیک به ۳۵ نفر بوده است.

«تمساح خونی» پرفروش‌ترین فیلم هفته گذشته است. زیرا این فیلم توانسته در هفت روز گذشته به فروشی معادل با ۱۹ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان دست پیدا کند که تقریباً نزدیک به نیمی از فروش کل سینمای ایران را تشکیل می‌دهد.

«تمساح خونی» که اکران خود را از ۱۶ اسفند ماه سال قبل در قالب اکران نورورزی آغاز کرده است، با در اختیار داشتن ۵۹۷ سالن سینما در سال جاری، توسط ۱ میلیون و ۵۴۷ هزار نفر تماشا شده و به فروشی بیشتر از ۹۸ میلیارد تومان رسیده است. این فیلم همچنان پرفروش ترین فیلم گروه سینمایی و سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش  مهر،بر مبنای آمار ارایه شده، میانگین مخاطبان فیلم «تمساح خونی» در هر سانس، عددی نزدیک به ۵۰ نفر است.

«سال گربه» نیز در رده دوم جدول پرفروش‌ترین آثار سینمای ایران در هفت روز گذشته قرار دارد. ۸ میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان عددی است که از فروش فیلم مصطفی تفی زاده در هفت روز گذشته اعلام شده است.

«سال گربه» که اکران خود را از ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی با پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی مگامال آغاز کرده است، با در اختیار داشتن ۳۵۶ سالن سینما در سال جاری، توسط ۱۱۷ هزار نفر تماشا شده و به فروشی بیشتر از ۸ میلیارد تومان رسیده است. این فیلم با گذشت تنها سه روز از اکران تمامی رقبای بسته اکران نوروزی خود را پشت سر گذاشته و آماده رقابت در کسب رکوردها با «تمساح خونی» است.

چه فیلم هایی در رده سوم تا هشتم قرار دارند

«بی بدن» نیز در رده سوم جدول پرفروش‌ها قرار دارد. زیرا در یک هفته گذشته به فروشی معادل با ۶ میلیارد و ۴۴۵ میلیون و ۶۸۷ هزار تومان رسیده است.

«بی بدن» که اکران خود را از ۲۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در قالب اکران نورورزی آغاز کرده است، با در اختیار داشتن ۴۴۶ سالن سینما در سال جاری، توسط ۳۲۵ هزار نفر تماشا شده و به فروشی بیشتر از ۲۱ میلیارد تومان رسیده است. «بی بدن» این هفته از «سال گربه» عقب افتاده است و در جایگاه سوم فروش هفته قرار دارد.

«آسمان غرب» به تهیه‌کنندگی حبیب والی نژاد نیز در یک هفته گذشته توسط ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر تماشا شده و به فروشی معادل با ۶۵۱ میلیون تومان و ۷۹۱ هزار تومان رسیده است. به این ترتیب این اثر در رده چهارم جدول پرفروش‌های هفته‌ای که گذشت قرار می‌گیرد.

«آپاراتچی» نیز در هفت روز گذشته توسط ۱۱ هزار و ۵۳۴ نفر تماشا شده و به فروشی بیش تر از ۶۱۴ میلیون تومان رسیده است. بنابراین این فیلم نیز در رده پنجم جدول پرفروش‌ها قرار دارد.

«ایلیا؛ جست و جوی قهرمان» نیز با در اختیار داشتن ۲۱۲ سالن سینما و ۹۷۱ سانس در هفت روز گذشته، پذیرای بیش از ۹ هزار مخاطب بوده و به فروشی معادل با ۴۵۷ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان رسیده است. به این ترتیب این فیلم نیز در رده ششم جدول پرمخاطب‌ترین آثار هفت روز گذشته سینمای ایران قرار می‌گیرد.

«نوروز» به کارگردانی سهیل موفق نیز با در اختیار داشتن ۱۹۱ سالن سینما در هفت روز گذشته، توسط ۸ هزار و ۵۸۰ نفر تماشا شده است و به فروشی معادل ۴۴۰ میلیون و ۵۷۴ هزار تومان دست یافته است. به این ترتیب این فیلم نیز در رده هفتم جدول پرمخاطب‌ترین آثار هفت روز گذشته سینمای ایران قرار می‌گیرد.

«پرویز خان» به تهیه‌کنندگی عطا پناهی نیز در یک هفته گذشته توسط ۴ هزار و ۹۶ نفر تماشا شده و به فروشی معادل با ۲۳۸ میلیون تومان و ۳۵۹ هزار تومان رسیده است. به این ترتیت این اثر در انتهای جدول پرفروش‌های هفته‌ای که گذشت قرار می‌گیرد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894939

دیگر خبرها

  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • تولید آنزیم‌های بهبود دهنده
  • ثبت معاملات غیرقانونی نهضت ملی مسکن در برخی دفاتر اسناد رسمی
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی
  • واگذاری یا خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است
  • ممنوعیت و غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز مسکن ملی
  • «تمساح خونی» صاحب نیمی از فروش سینمای ۱۴۰۳/ رقیب جدید از راه رسید
  • «تمساح خونی» صاحب نیمی از فروش سینمای ۱۴۰۳
  • ویدیوی تکان دهنده یک فلسطینی همزمان با حمله به اسرائیل