Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح پنجشنبه ۱۳ آذرماه با تشکیل جلسه‌ای مسائلی همچون «نقش نفوذ و عناصر نفوذی در ایجاد بحران‌های تصنعی و نقطه‌ای در معیشت مردم» و «ناکارآمدی و عدم هماهنگی برخی از وزارتخانه ها، سازمان‌ها و نهاد‌ها در مقابله با فشار‌های حداکثری اعمال شده از سوی دشمنان» مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح پنجشنبه ۱۳ آذرماه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، تشکیل جلسه داد.   در این جلسه که با حضور چند تن از مسؤولان امنیتی و اقتصادی تشکیل شد علاوه بر تحلیل مسائل جاری روز، مسائلی همچون «نقش نفوذ و عناصر نفوذی در ایجاد بحران‌های تصنعی و نقطه‌ای در معیشت مردم» و «ناکارآمدی و عدم هماهنگی برخی از وزارتخانه ها، سازمان‌ها و نهاد‌ها در مقابله با فشار‌های حداکثری اعمال شده از سوی دشمنان» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری، همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پیدا و پنهان در مقابله با تحریم‌های ظالمانه و خنثی سازی اهداف شوم دشمن بر موارد زیر تأکید کردند:

- ضروری است نتایج و فرصت‌های حاصله، تحت الشعاع فضای ایجاد شده ناشی از انتخابات آمریکا قرار نگیرد و تمرکز بر تقویت و قوی شدن اقتصاد کشور با رهایی از واردات و تکیه بر تولید داخل استمرار یابد.

- با توجه به رویکرد‌های وزارت خزانه داری و اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تدابیر لازم جهت عدم امکان تحمیل کنوانسیون‌های پالرمو و CFT و خسارت‌های جبران ناپذیر آن اندیشیده شود.

- نظر به تدابیر و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در ۱۷ ربیع و همچنین جلسه معظم له با شورای عالی هماهنگی اقتصادی، ضروری است با رویکردی فعال‌تر هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اقتصادی، وزارتخانه‌های اقتصاد، نفت، صمت، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی در راستای شناسایی و حل مسائل اقتصادی که منجر به فشار معیشتی به مردم عزیز شده است به عمل آید.

- با استفاده از آسیب شناسی واگذاری‌های انجام شده و آثار و تبعات آن که گاه سبب لطمه‌های جبران ناپذیر به توانمندی راهبردی اقتصادی، تولید ملی و اشتغال کشور شده است در واگذاری‌های آتی بنگاه‌های اقتصادی دولت در نظر گرفته شود.

- اهتمام و جدیت بیشتر در فرصت آفرینی اقتصادی و تعامل با همسایگان و شرکای راهبردی در دستور کار قرار گیرد.

این جلسه در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم تشکیل شد.   بیشتر بخوانید: آیت‌الله کعبی: ترور شهید «فخری‌زاده» نشان ضعف دشمن در رویارویی با توان علمی کشورمان است   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس خبرگان عناصر نفوذی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس خبرگان عناصر نفوذی مجلس خبرگان رهبری عناصر نفوذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه  ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران شهرستان یزد گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان ضرورت داشت ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور دستگاه‌های مرتبط و خدمات رسان برگزار و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آید.

وی افزود: برای به حداقل رساندن خسارت احتمالی بارش‌های پیش رو به شهروندان و زیرساخت‌ها شهری، هماهنگی بین بخشی برای هم پوشانی خدمات انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه و سوابق مدیران در سال‌های گذشته نسبت به حوادث احتمالی برنامه ریزی انجام و کشیک‌هایی برای آمادگی دستگاه‌ها و نیرو‌های خدماتی برای ۴۸ ساعت آینده در نظر گرفته شده است.

مدرسی خاطر نشان کرد: با تشریح خدماتی که لازم است رقم بخورد و با ظرفیت دستگاه‌هایی که وجود دارد، ان شاء الله شاهد بارش‌های پرخیر و برکت و بدون حادثه باشیم. 

تعطیلی تمامی کمپ‌های کویرنوردی و دیگر تفرجگاه‌های خارج از شهر که در مسیر احتمالی سیلاب است و اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی به دامداران و کشاورزان برای آمادگی و مقابله با خسارات احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه