Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  جلسه مشترک شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش در راستای ارزیابی تفاهم نامه عملکردی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، اداری، فرهنگی فناوری و نوآوری با حضور حسین کلانتری دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، مجید حق وردی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، معاونان و برخی از مدیران واحد اراک در سالن جلسات حوزه ریاست واحد تفرش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای جلسه علی اسکندری ضمن عرض خیر مقدم حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و معاونان و مدیران وی، گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پروفسور حسابی تفرش ارائه کرد.

کلانتری رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهدای پر افتخار عرصه علمی کشور، فرا رسیدن ۱۶آذر روز دانشجو را به همه تلاشگران عرصه علم و ایمان خصوصاً دانشجویان و دانشگاهیان فهیم و فرهیخته استان مرکزی تبریک گفت.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی ضمن تشکر از زحمات اسکندری ریاست واحد، اساتید و کارکنان تفرش، مشارکت و همکاری بیشتر اعضای هیات علمی وکارکنان در زمینه ارتقای سطح واحد دانشگاه در تمامی زمینه ها را خواستار شد.
کلانتری با توجه به ارائه گزارش معاونان دانشگاه در حوزه های مربوطه درخصوص نظارت، پیگیری واجرای محورهای ذیل در واحد تفرش تاکید کرد؛

تقویت فرآیند درآمدزایی غیر شهریه ای واحد بر اساس بودجه بندی ارائه شده برای سال مالی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و همکاری تمامی پرسنل جهت حفظ اقتدار دانشگاه، فعالیت بیشتر علمی اعضای هیأت علمی جدا از تدریس دروس دانشگاهی و جلوگیری از رکود علمی ایشان، لزوم فعالیت بیشتر کمیته وصول مطالبات معوق دانشجویی جهت تحقق منبع درآمد شهریه ای، ارائه طرح های درآمدزایی از قبیل ایجاد گلخانه، دامپروری، آبزی پروری، استفاده بهینه از املاک مازاد و بهره گیری از خیرین شهرستان، فعالیت بیشتر مرکز رشد جهت تحقق درآمد پیش بینی شده در بودجه واحد، افزایش تعداد مقالات ارائه شده توسط اعضای هیأت علمی با توجه به پایین بودن آمار مقالات، تقویت انجمن های علمی، پژوهشی و فرهنگی، ایجاد تعامل سازنده با شرکت ها، کارخانجات، مؤسسات، شهرداری و فرمانداری و حفظ ارتباطات به منظور اخذ پروژه های جاری این نهادها و ایجاد درآمد مالی در قالب عقد تفاهم نامه و قرارداد، تأمین منابع مالی در راستای تقویت و ارتقای فعالیت های فرهنگی و جلوگیری از تضعیف این دسته از فعالیت ها، با توجه به وجود تجهیزات ورزشی و فضاهای مناسب در واحد، استفاده از توان علمی اساتید جهت ارائه مشاوره فرهنگی به دانشجویان. مشروط به فعالیت بیشتر واحد در زمینه امور فرهنگی، واحد اراک نیز حاضر به همکاری در این زمینه با واحد تفرش است.

فعال شدن حداقل یک نشریه الکترونیک، با توجه به شرایط همه گیری بیماری کرونا و فعال شدن گروه های مجازی، تأکید بر بررسی و رصد برگزاری کلاس های درس در سامانه مجازی وادانا، پیگیری بحث آمایش رشته های تحصیلی در سطح واحد با توجه به مسئولیت اسکندری در این زمینه، برگزاری کلاس های جبرانی در سامانه آموزش مجازی دانشگاه حداکثر تا یک هفته بعد، راه اندازی مرکز مشاوره علمی کنکور در واحد با توجه به وجود رتبه های زیر ۱۰۰۰ قبولی دانشگاه ها در شهرستان تفرش، پیگیری راه اندازی مدرسه سما، پرهیز از تنش در محیط کار و افزایش حس همدلی در بین کارکنان و اعضای هیأت علمی، تعامل بیشتر مدیران گروه های آموزشی با مدیران اجرایی دانشگاه با توجه به نقش موثر آنها در ارتقای سطح واحدها به خصوص درآمدزایی غیر شهریه ای از مهمترین محورهای این جلسه مشترک بود.
رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و هیات همراه در بدو ورود به دانشگاه آزاداسلامی واحد تفرش از امکانات و تجهیزات واحد تفرش بازدید کردند و در جلسه ای که با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه واحد تفرش در راستای ارزیابی تفاهم نامه عملکردی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، اداری، فرهنگی و فناوری و نوآوری برگزار شد حضور یافتند.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در ادامه سفر به تفرش ضمن حضور در فرمانداری شهرستان تفرش در جلسه ای با عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار در خصوص پتانسیل و ظرفیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه و همچنین همکاری و تعامل سازمان ها و نهادهای شهرستان با دانشگاه آزاداسلامی تفرش گفتگو کرد.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1082684 برچسب‌ها فعالیت فرهنگی نشریات دانشجویی آموزش مجازی حسین کلانتری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرونا فعالیت فرهنگی نشریات دانشجویی آموزش مجازی حسین کلانتری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی رئیس دانشگاه آزاد فعالیت بیشتر اسلامی واحد واحد تفرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند

تمامی ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی برای پایان بخشیدن به این همه ظلم و جنایت بی‌سابقه به حداقل وظیفه انسانی و دینی خود عمل نموده و به هر نحو ممکن شریان اقتصادی دولت صهیونیستی را مورد فشار و آسیب قرار دهند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

این بیانیه به شرح زير است:


بسم الله القاصم الجبارین
وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ


قریب شش ماه از توحش بی‌سابقه رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی آنها می‌گذرد و هر روز جهانیان با حقایق بیشتری از چهره واقعی تمدن لیبرال دمکراسی غربی آشنا می‌شوند که فاجعه انسانی و غیراخلاقی تعرض به زنان پناهنده در بیمارستان الشفاء، جلوه زشت‌تر و خبیثانه‌تری از ذات پلید استکبارجهانی و صهیونیزم بین‌الملل را در ویترین به نمایش گذاشت.

 

این جنایت جنگی از یک سو اوج رذالت و خباثت سران رژیم غاصب و حامیان آنها نسبت به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشیده و از سوی دیگر بی غیرتی و بی خاصیتی برخی از دولت‌های عربی_اسلامی و نیز مرگ تدریجی مراجع بین‌المللی حقوق بشری، حقوق زنان و کودکان، بهداشت و فرهنگ بشری را علنی ساخت.


البته این اولین جنایت جنگی و ضد‌حقوق بشری اشغالگران صهیونیست نبوده و از نخستین روز ننگین شکل‌گیری، این رژیم منحوس تا کنون  مرتکب ظلم‌های بی‌شماری شده است که هرگز از یاد و خاطره جهانیان پاک نخواهد شد، اما بدون تردید جنایت تعرض جنسی  به زنان شوهردار در معرض دید همسران و فرزندان آنان به عنوان نقطه تاریک و متعفن دیگری در سیاهه جنایات ضد بشری این رژیم و دول غربی ماندگار خواهد شد و وجدان‌های بیدار بشری پاسخی برای آن نخواهند یافت.


درهمین رابطه سازمان بسیج اساتید کشور، ضمن محکوم کردن این جنایت بی‌سابقه و اعلام آمادگی خود برای هرگونه کمک‌های انسانی و بشردوستانه به مردم مظلوم و مقتدر غزه، اعلام می‌دارد:


1) کلیه انسان‌های آزاده جهان بویژه فرهیختگان، اساتید و دانشجویان در اقصی نقاط عالم با تقبیح شدیدالحن این فاجعه غیرانسانی و اخلاقی که به حق باید آن را اوج رذالت نماینده لیبرال دموکراسی غربی قلمداد کرد سکوت خود را شکسته و به هر نحو ممکن واکنش محکومیت‌آمیز خویش را نشان دهند.


۲) مجامع بین‌المللی، نهادهای حقوقی، شورای امنیت سازمان ملل و دیوان بین‌المللی کیفری، همه دولت‌ها و ملت‌ها با قاطعیت و فوریت از ادامه جنایات دولت اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین جلوگیری نموده و برای ممانعت از ددمنشی رژیم صهیونیستی در سراسر جهان مرتکبین جنایات غزه را تا محاکمه و مجازات نهایی تحت تعقیب کیفری قرار دهند. 


۳) تمامی ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی برای پایان بخشیدن به این همه ظلم و جنایت بی سابقه به حداقل وظیفه انسانی و دینی خود عمل نموده و به هر نحو ممکن شریان اقتصادی دولت صهیونیستی را مورد فشار و آسیب قرار دهند.


۴) از رهبران جبهه مقاومت و گروه‌های جهادی بویژه حماس، جهاد اسلامی، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و مقاومت عراق انتظار می رود با واکنش به موقع و انتقام سخت، موجبات تسکین قلوب مجروح مسلمانان را فراهم سازند. 

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار