Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  محمد باقری در آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد که به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: افتخاری برای این واحد دانشگاهی است که ۱۱ واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و ۲۰ مدرسه در این استان از بستر آموزش مجازی این واحد دانشگاهی درترم جاری استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با رویکردهای جدید که در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته این دانشگاه به دانشگاه حل مسئله تبدیل شده و انتظار از مجموعه استادان و دانشجویان این بوده که به سمت حل معضلات و مشکلات کشور گام بردارند. یکی از دغدغه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد بالا بردن کیفیت آموزشی با تلاش حوزه معاونت علمی و با نقش‌آفرینی در بستر آموزش مجازی به‌صورت کلاس‌های آنلاین و آفلاین در این شرایط است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد اضافه کرد: رویکرد حل مسئله و مشکل در حوزه علم فقط با زبان علم و دانش میسر است. این ظرفیت بین دانشجویان و استادان این واحد دانشگاهی وجود دارد و مجموعه این واحد دانشگاهی با همه توان از این موضوع حمایت خواهد کرد.

باقری درباره طرح پویش ادامه داد: این طرح به‌عنوان طرح ویژه و پیوند دانشگاه با صنعت فرصتی برای دانشجویان است که با پیوستن به این طرح بخشی از فعالیت‌های خود را در صنعت بگذرانند. هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد این واحد دانشگاهی نیز پذیرایی طرح‌ها و ایده‌های نو و خلاقانه هستند تا آنها را به منصه ظهور برساند.

به گزارش ایسکانیوز، در این برنامه معاونان علمی، دانشجویی، فرهنگی و مدیرکل توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد قوانین و مقررات این واحد دانشگاهی را برای دانشجویان تشریح کردند.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1082666 برچسب‌ها آموزش مجازی طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد واحد دانشگاهی آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد