Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:22:36 GMT

پاسخ خوان لاپورتا به مصاحبه جنجالی نیمار

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۰۰۲

پاسخ خوان لاپورتا به مصاحبه جنجالی نیمار

نانزد ریاست باشگاه بارسلونا می گوید از حرف های دیشب نیمار نگران نیست.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پس از برتری 1-3 پی اس جی در زمین منچستریونایتد که با دبل نیمار همراه بود، ستاره برزیلی در مصاحبه با "ESPN" خبر از تمایلش برای هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی داد. او گفت که فصل بعد تمام تلاشش را می کند تا دوباره کنار مسی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار مشخص نکرد که منظور او این است که به بارسا خواهد رفت یا مسی را به پی اس جی می آورد اما بسیاری معتقدند با توجه به وضعیت اقتصادی بسیار بد بارسا و اینکه نیمار دو پرونده شکایت از این باشگاه ارائه کرده، امکان بازگشتش نیست و منظور او این بود که در پی اس جی با مسی هم تیمی شود.

 

 

 

 

خوان لاپورتا که بیش از همه برای رسیدن به ریاست بارسا شانس دارد، در پاسخ به حرف های نیمار گفت:« نگران حرف های نیمار نیستم. چیزهایی برای گفتن دارم ولی تجربه به من می گوید که الان زمان بر هم زدن تمرکز تیم نیست. حرف نیمار طبیعی بود چون با مسی دوست صمیمی است. در مورد بازگرداندن نیمار هم چیزی نمی توانم بگویم.»

 

لاپورتا در مورد آینده لیونل مسی گفت:« با او معمولا صحبت می کردم و در تماس هستیم اما مدتی است حرف نزده ایم. برای تمدید با مسی اول باید رئیس شوم و سپس باید وضعیت مالی باشگاه را بدانم. باید به او قولی بدهم که بتوانم برآورده اش کنم. 

مسی می داند اگر قولی بدهم، عمل می کنم. او تفاوت ها را چه در عرصه ورزشی و چه اقتصادی رقم می زند. مسی عاشق بارسلوناست و به ما کمک خواهد کرد. اطمینان دارم که برای تصمیم گیری تا انتخاب رئیس بعدی صبر خواهد کرد.»

 

جدایی مسی:« مسی اگر جدا بشود، بارسا همچنان به حیاتش ادامه خواهد داد؛ هرچند وفق پیدا کردن با شرایط بدون مسی دشوار خواهد بود. قضیه مسی و بارسا پول نیست.»

 

 

لاپورتا نیمار پاری سن ژرمن لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاپورتا نیمار پاری سن ژرمن لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم

در جریان برگزاری دیدار دو تیم میامی هیت و گلدن استیت وریرز در میامی آمریکا، سرخیو بوسکتس و نیمار، دو ستاره سابق بارسلونا با یکدیگر دیدار کردند.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • عکس| واکنش سپاهان به مصاحبه جنجالی رویانیان با خبرآنلاین
  • دنی آلوز با قید وثیقه یک میلیون دلاری از زندان آزاد شد / عکس