Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران تاکید کرد: فعالیت مشاغل گروه های ١ و ٢ در شهرهای وضعیت نارنجی مجاز است.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح اعمال محدودیت های کرونایی از روز شنبه و فعالیت پاساژها در تهران گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا لازم الاجرا است و تبصره ای برای استسثناء شدن صنف خاصی ندارد.
وی افزود: هنگامی که شهر تهران به وضعیت نارنجی تغییر کرده یعنی فعالیت گروه ١ و ٢ مجاز است و می توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برابر مصوبه فعالیت پاساژها و مجتمع ها با توجه به اینکه در گروه مشاغل ٢ هستند امکان پذیر است اما همانطور که در این دو هفته همکاری کرده اند باید از این پس نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به گونه ای فعالیت کنند که دوباره به وضعیت قرمز بازنگردیم و شاهد توقف فعالیت آنها نباشیم.
استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه شاخص ستادملی مدیریت کرونا در هر ١٠٠ هزار نفر تعداد بستری ٤ نفر برای شهر زرد، ٦ نفر برای شهر نارنجی و ١٠ نفر برای شهر قرمز است، افزود: به حمدالله با همکاری و مشارکت مردم، کلانشهر تهران و استان تهران به جز پیشوا از وضعیت قرمز خارج شده است لذا فعالیت گروه های ٣ و٤ در این وضعیت ممنوع و گروه ١ و ٢ امکان پذیر است و فعالیت ادارات نیز به صورت ٥٠ درصد خواهد بود.

وی تاکید: وضعیت شهرها به صورت هفتگی بررسی و وضعیت آنها در حالت های زرد، نارنجی و قرمز مشخص خواهد شد، اما محدودیت تردد شبانه مختص شهرهای قرمز بود که مقرر است در جلسه روز شنبه ستاد ملی موضوع بررسی شود و احتمال اینکه این ممنوعیت برای شهرهای نارنجی هم اجرایی شود، زیاد است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس محدودیت های کرونایی همه باهم علیه کرونا برای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه راهکارهای حفاظت از ذخایر و پیشگیری از فعالیت های صید و صیادی غیر مجاز با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره شیلات شهرستان پلدشت و هیات مدیره تعاونی های ۱۸ و ۱۹ صیادی سد ارس، بررسی شد.

  همچنین در این جلسه ظرفیت های آبزی پروری و بهره برداری اصولی از آبزیان دریاچه سد ارس به عنوان یک منبع آبی مطرح و ارزشمند شیلاتی در کشور و راهکارهای مبارزه با صید غیر مجاز و روشهای کنترل عرضه آبزیان صید شده و نحوه همکاری و اقدامات مشترک بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • صدور سه هشدار هواشناسی برای شهرهای مختلف کشور
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • هوای اکثر شهرهای کرمانشاه در وضعیت «هشدار» قرار گرفت
  • وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق