Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف با حجت‌الاسلام حسینی مدیر جامعه فرهنگی و قرآنی عصر وابسته به بنیاد خاتم الاوصیاء (عج)، تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه منعقد شد.
در این دیدار که در شبکه رادیویی معارف برگزار شد؛ حجت الاسلام حسینی ضمن ابراز خرسندی از حضور در رادیو، رسانه دینی شبکه رادیویی معارف را در ترویج مفاهیم ناب قرآنی و حضرات اهل بیت علیهم السلام موفق دانسته و با اشاره به استقبال مخاطبان از رادیو گفت: باید از ظرفیت رادیو معارف برای ترویج تشکل‌های قرآنی مردم نهاد و طرح برگزاری جلسات قرآنی خانگی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این دیدار آقای کاویانی مدیر رادیو معارف ضمن خیر مقدم گفت: کاربردی شدن قرآن در زندگی مردم اهمیت زیادی دارد و نقش رسانه‌ها به ویژه رادیو معارف برای رسیدن به این امر را مهم دانست.
مدیر رادیو معارف در ادامه گفت: تبیین، نشر و ترویج مفاهیم و معارف ناب قرآنی از وظایف اصلی رادیو هست و برای رسیدن به این اهداف آمادگی کامل برای تعامل بیشتر با جامعه فرهنگی قرآنی عصر را داریم.
شایان ذکر است در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه منعقد شد.

کد خبر 5087151

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو معارف قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء قرآن فعالیت های قرآنی رادیو قرآن قرآن محسن فخری زاده ویروس کرونا حرم امام حسین تلاوت قرآن پیام تسلیت سازمان اوقاف و امور خیریه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مداحان شیخ مفید عملیات حاج قاسم مسلمانان اروپا منصور ارضی رادیو معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام