Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:42:57 GMT

زیدان و فلورنتینو پرز؛ رخ به رخ در والدبباس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۲۰۴

زیدان و فلورنتینو پرز؛ رخ به رخ در والدبباس

در مراسم عکس تیمی فصل 21-2020 رئال، زین الدین زیدان و فلورنتینو پرز باهم دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. به خصوص پس از شکست 2-0 برابر شاختار که صعود این تیم به دور بعد لیگ قهرمانان را با خطر مواجه کرد، حالا زمزمه های برکناری زین الدین زیدان هم به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان مارس 2019 به رئال برگشت و توانست فصل گذشته این تیم را قهرمان لالیگا کند اما امسال نتایج کاملا نامطلوب بوده و کهکشانی ها در 16 بازی 5 بار قافیه را باخته اند.

 

 

 

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال دو دهه است که به زین الدین زیدان اطمینان خاطر داشته است. چه زمانی که او را برای رئال به عنوان بازیکن جذب کرد و چه از 4 ژانویه 2016 که زیدان با تصمیم ریسکی پرز، سرمربی رئال شد.

روز گذشته در جلسه هیئت مدیره نیز رای اعتماد به زیدان داده شد اما در رئال نتایج هستند که فرمان می دهند. زیدان حالا تا  6 روز دیگر وقت دارد تیمی را مهیا کند که بتواند با شکست گلادباخ راهی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود؛ در غیر این صورت احتمالا برکناری او بالاست.

 

 

 

 

صبح امروز فرصتی مهیا شد تا پرز و زیدان در کمپ والدبباس دیدار کنند. امروز صبح قرار بود عکس تیمی فصل 21-2020 رئال ثبت شود و پرز صبح خیلی زود در کمپ حاضر شد. زیدان هم طبق عادت ساعت 9 صبح وارد کمپ شد و دقایقی را با پرز پشت سر گذاشت.

رئیس سعی دارد در این روزهای حساس به مربی وبازیکنان روحیه بدهد و فعلا خبری از هیچ تغییری نیست. او با سرخیو راموس نیز دیدار داشت اما بحث تمدید قرارداد با او کمی به تعویق افتاده تا سرنوشت تیم در لیگ قهرمانان مشخص شود.

 

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید فلورنتینو پرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟

طرفداری | در چهارچوب دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ، رم میزبان بولونیا بود:

اطلاعات بازی رم و بولونیا بستر برگزاری: هفته ۳۳ سری آ؛ فصل 24-2023 تاریخ: دوشنبه، ۳ اردیبهشت 140۳ (۲۲ آوریل 2024) ساعت: ۲۰:۰۰ به وقت تهران مکان: المپیکو رم داور: فابیو مارسکا گلزنان: اسامه العزوزی (14)، یاشوا زیرکزی (45)، الکسیس سالماکرز (65) / سردار آزمون (56)

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است