Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@01:32:22 GMT

مردم اسلامشهر به آرامستان ها مراجعه نکنند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۲۲۵

مردم اسلامشهر به آرامستان ها مراجعه نکنند

خبرگزاری مهر: فرماندار اسلامشهر گفت: از مردم اسلامشهر درخواست داریم به آرامستان‌ها مراجعه نکنند.

مسعود مرسلپور عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه فعالیت ادارات و حضور کارکنان در هفته آینده اظهار داشت: طی هفته آتی همچون هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، وضعیت ادارات و کارکنان اسلامشهر بر مبنای وضعیت نارنجی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسلپور افزود: اگر ستاد کرونای استان تهران و یا سازمان امور اداری و استخدامی کشور ضوابط جدیدی اعلام کردند به ادارات شهرستان ابلاغ خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه به مسئولان آرامستان‌های شهرستان ابلاغ شده تا از هرگونه مراسم ختم و فاتحه خوانی جلوگیری کنند تا شاهد ازدحام و تجمع جمعیت نباشیم گفت: از مردم فهیم اسلامشهر نیز درخواست داریم تا همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و از مراجعه به آرامستان‌های شهرستان از جمله امام زاده عقیل (ع) و دارالسلام خودداری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم‌های گشت مشترک جهت کنترل رعایت محدودیت‌های وضعیت نارنجی در سطح شهرستان تا امروز از ۹۵۵ واحد صنفی بازدید کرده‌اند و اکثر واحدهای پلمب شده کافه، قهوه خانه و آرایشگاه‌های زنانه بوده‌اند عنوان داشت: در مجموع به متصدیان ۶۱۰ واحد صنفی تذکر لسانی داده شد و ۱۳۶ واحد نیز اخطار کتبی پلمب دریافت کردند که امیدوار هستیم با همکاری مردم و رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد بهبود وضعیت بیماری کووید ۱۹ در اسلامشهر باشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: اسلامشهر آرامستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران