Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «زاید بن راشد الزیانی» وزیر صنعت،  تجارت و گردشگری بحرین که بتازگی به فلسطین اشغالی سفر کرده است، با کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره ایران گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش پایگاه صهیونیستی «مکان» وزیر صنعت بحرین در این خصوص گفت که این کشور به همراه تل‌آویو در یک جبهه یکپارچه علیه آنچه «تهدید ایران» خوانده شده، قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است که این وزیر بحرینی در اولین مصاحبه خود با کانال یازده درباره همکاری تل‌آویو با منامه درباره پرونده ایران گفته است که بحرین با کشورهای دوست خود در این پرونده و از جمله در زمینه امنیتی هماهنگی دارد.

پایگاه خبری «عرب۴۸» نیز با نقل این خبر نوشت که وزیر بحرینی در این خصوص گفته است: «برای بشریت و علیه هر کسی که علیه آن است، ما و اسرائیل در جبهه‌ای یکپارچه قرار داریم. بحرین و کشورهای دوست آن همکاری دارند و این همکاری در مسائل امنیتی را شامل می‌شود».

طبق این گزارش، مرکز پخش رادیویی-تلویزیونی رژیم صهیونیستی «کان» گزارش داده است که بخش کامل این مصاحبه شامگاه امروز پخش خواهد شد.

این اظهارات در حالی است که «عبداللطیف الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین نیز اخیرا با اتهام‌زنی به ایران مدعی شده بود که این کشور «مقاصد پلیدی» در قبال منطقه دارد (جزئیات بیشتر).

بحرین و رژیم صهیونیستی اخیرا با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری فعلی آمریکا عادی‌سازی کامل روابط خود را اعلام کردند.

علی‌رغم آنکه مقام‌های کشورهای سازش‌کننده اصرار دارند که در مقابل تعلیق اشغال کرانه باختری با تل‌آویو روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کرده‌اند؛ اما مقام‌های رژیم صهیونیستی بارها تأکید کرده‌اند که مسئله الحاق کرانه باختری کماکان در دستور کار قرار دارد و تنها مدتی به حال تعلیق در آمده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی وزیر صنعت جبهه یکپارچه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

به گزارش همشهری‌آنلاین، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

کد خبر 847120 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران