Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور در دیدار با رییس سازمان آتش‌نشانی تهران بر لزوم وجود یک شماره تماس مشترک امدادی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر کولیوند امروز در این دیدار ضمن خداقوت به مدیران و کارکنان آتشنشانی، گرامیداشت شهدای حادثه پلاسکو و تقدیر از زحمات مهندس داوری گفت: پیشرفت، توسعه و تغییرات مثبت در راستای ارائه خدمات بهتر در سازمان آتشنشانی مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر ارائه تجربیات و درس آموخته های دستگاه های امدادی پایتخت در زمان بحران با سایر شهرستان ها افزود: جهت ارائه هرچه بهتر خدمات امدادی به هموطنان نیاز به تقویت همکاری های بین سازمان داریم.

وی اضافه کرد: اینکه یک شماره مشترک امدادی جهت تماس مردم در زمان بحران به منظور تسریع در اطلاع رسانی حادثه به نیروهای امدادی و انتظامی پاسخگو به حوادث و همچنین افزایش سرعت اعزام نیروها و در نتیجه ارائه خدمات فوریتی در کوتاه ترین زمان ممکن به مصدومین و آسیب دیدگان و استفاده از زمان طلایی برای نجات جان مصدومین داشته باشیم ضروری است و باید اقداماتی در همین زمینه انجام شود.

دکتر کولیوند به سختی کار پرسنل دستگاه های امدادی نیز اشاره کرد و گفت: همکارانی هستند که در هنگام ارائه خدمات، دچار مصدومیت می شوند و یا حتی ممکن است جان خود را در این راه از دست بدهند که باید این موضوعات مهم با جدیت پیگیری شود.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، در ادامه جلسه، اعضای شورای آتشنشانی ضمن ارائه گزارشی در خصوص اساسنامه، مسائل، بودجه، نیروی انسانی و تجهیزات آتشنشانی، پیشنهاداتی در راستای همکاری های بین سازمانی ارائه دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس آتش نشاني فرو ریختن ساختمان پلاسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به انجام ۲۲۶۴ عملیات و خدمات در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳، از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به بیش از هزار ۱۷ هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امداد و نجات هلال احمر، بابک محمودی اظهار کرد: از تاریخ بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲۲۶۴ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت گرفته است.

وی افزود: در این بین ۱۰۳۱ مورد عملیات جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد»، ۸۴ مورد عملیات کوهستان «معادل چهار درصد» و امدادرسانی به حوادث جوی ۱۵۴ مورد معادل «هفت درصد» انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور کل دریافت‌کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۷ هزار و ۳۴۸ نفر عنوان کرد و گفت: ۲۱۸۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ۸۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند، ۳۰۷ نفر به مناطق امن انتقال داده پیدا کردند و ۲۹۲۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

وی تصریح کرد: برای ۱۷۸ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۵۰۴۶ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

کد خبر 739325

دیگر خبرها

  • رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 
  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • آموزش ایستگاهی به ۲۲۰۰ نفراز مسافرین نوروزی درمازندران
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به بیش از ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • ارائه خدمات امدادی هلال احمر به مسافران نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر