Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، براساس اعلام این منابع، ای‌اف‌سی به فدراسیون‌های عضو اعلام کرده است که لیگ قهرمانان فصل آینده دست کم تا آوریل سال ۲۰۲۱ آغاز نخواهد شد و در نتیجه از آنان خواسته است تا تقویم‌های لیگ خود را مطابق با این مبنا تنظیم کنند.

همچنین مطابق اعلام این منابع، نشست مابین مقامات کمیته برگزاری مسابقات و کمیته اجرایی ای‌اف‌سی صبح روز گذشته برگزار شده و در این نشست تاکید شده است که در صورت در دسترس نبودن واکسن کرونا در سه ماه نخست سال ۲۰۲۱ و عادی نشدن روال زندگی، گزینه برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت به شرط آنکه پرونده جدیدی برای کشورهای متقاضی میزبانی تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان که به طور متمرکز به میزبانی دوحه پایتخت قطر در حالی برگزاری است، از منطقه غرب تیم فوتبال پرسپولیس راهی فینال شده و نماینده منطقه شرق نیز به زودی مشخص خواهد شد.

فینال این دوره از رقابت‌ها ۲۹ آذرماه سال جاری به میزبانی دوحه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ای اف سی دوحه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ای اف سی دوحه باشگاه پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ای اف سی دوحه اخبار کنکور لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان

فرزام بیدارپور به شیوع بالاتر موارد حیوان گزیدگی در فصول تابستان و پاییز ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: احتمالا این افزایش به دلیل فعالیت مردم در بیرون از منزل و همچنین حضور حیوانات در چراگاه‌ها در فصول گرم سال باشد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳ هزار و ۴۳۶ مورد حیوان گزیدگی خبر داد و افزود: در این بین، تعداد موارد سگ گزیدگی بالاتر بوده و در تمامی موارد واکسن و در صورت نیاز سرم ضد هاری دریافت نموده‌اند.

وی با اشاره به بالابودن هزینه‌های مربوط به حیوان گزیدگی برای سیستم سلامت گفت: هزینه تزریق واکسن و سرم برای هر مورد حداقل ۵۰ میلیون ریال است که به صورت رایگان ارائه می‌شود.

بیدارپور ادامه داد: در سال گذشته تزریق واکسن و سرم تراپی مجموعا ۹۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای سیستم سلامت استان هزینه در بر داشته است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: بهترین راه برای برخورد با این مشکل پیشگیری است به طوریکه هماهنگی‌های درون و برون بخشی، آموزش گروه‌های در معرض خطر، شناسایی موارد گزیدگی، پیگیری و درمان زود هنگام و واکسیناسیون به موقع حیوانات از جمله اقدامات پیشگیرانه است.

 واحد پیشگیری و مراقبت بیماری هاری و حیوان گزیدگی در شهرستان‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری