Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس آیت‌الله محمد‌تقی مصباح یزدی طی روز‌های گذشته قدری کسالت داشتند که در برخی مطالب از وخامت حال ایشان خبر می‌داد که این اخبار روز گذشته توسط دفتر ایشان تکذیب شد.

حجت‌الاسلام علی مصباح فرزند آیت‌الله مصباح یزدی امروز در پیامی ویدئویی درخصوص آخرین وضعیت ایشان گفت: امروز صبح خدمت آیت‌الله مصباح در منزل رسیدم و گزارشی از محبت‌ها و توسلات و دعا‌های مؤمنان و ولایت‌مداران خدمت ایشان ارائه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله مصباح ضمن تشکر از همه مردم و اقشار مختلف همه اینها را از نعمت‌های الهی برشمردند و به ما سفارش کردند که قدر این نعمت‌ها را بدانیم.

وی درخصوص کسالت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: روند درمان ایشان در منزل در جریان است و جا دارد از همه پزشکان بابت توصیه‌ها و تجویز‌های لازم تشکر کنم. جریان درمان همچنان ادامه دارد و مشکل حاد جدیدی الحمدلله پیش نیامده اما کماکان نیاز به اقدامات پزشکی هست و کار درمان ادامه دارد.

فرزند آیت‌الله مصباح یزدی درخصوص برخی اخبار درباره وخامت حال ایشان گفت: برخی شایئات در فضای مجازی ایجاد نگرانی می‌کند و از همه علاقه‌مندان ایشان می‌خواهم اخبار را از سایت و کانال دفتر آیت‌الله مصباح یزدی دنبال کنند.

وی ضمن التماس دعا از عموم مؤمنان گفت: همه اقدامات متوقف بر اراده الهی است، بنابراین به دعا‌ها و توسلات مؤمنان محتاج هستیم و به سهم خودم از همه دوست‌داران و عزیزان که با دعا‌ها و توسلات ما را همراهی کردند تشکر کنم.

فیلم صحبت‌های حجت‌الاسلام علی مصباح در ادامه تقدیم می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن مصباح یزدی مصباح تکذیب آیت الله مصباح یزدی کسالت بیماری آیت الله مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تحلیل تاریخی ریشه‌های دشمنی امویان با حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) از سوی معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی جامعه المصطفی با همکاری گروه علمی تاریخ اسلام و انجمن علمی دانش پژوهشی تاریخ اسلام به مناسبت سالروز شهادت حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی اکبر عالمیان ارائه دهنده و حجت الاسلام حسن احمدیان دلاویز مدیر این کرسی هستند. حجت الاسلام محمدقاسم احمدی و حجت الاسلام سیدعلی غضنفری از ناقدان این نشست خواهند بود.

نشست تحلیل تاریخی ریشه‌های دشمنی امویان با حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به نشانی قم، میدان جهاد، مجتمع جامع امام خمینی (ره)، سالن شهید عارف الحسینی (ره) برگزار شده و علاقه مندان نیز می‌توانند از طریق لینک پخش آنلاین: https://vc.miu.ac.ir/tarikh آن را مشاهده کنند.

کد خبر 6086515 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ
  • علت آتش سوزی در بازار بندرعباس اعلام شد | تلاش برای مهار آتش در یک منزل مسکونی ادامه دارد | ویدئو
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد