Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیار رحمانی که امسال برای ادامه کار خود به آذربایجان رفته اولین بازی اش را برای تیم ساباییل انجام داد.

به گزارش ورزش سه، بختیار رحمانی اولین بازی اش را برای تیم جدیدش یعنی ساباییل  انجام داد و به طور رسمی کارش را با این تیم استارت زد. او در این خصوص گفت: واقعاً از حضور در اینجا لذت میبرم. به هرحال تیم‌های خیلی خوبی اینجا هستند و ما داریم با تیم‌هایی که در لیگ اروپا هستند رقابت می کنیم ، بازیکنان با کیفیتی اینجا هستند و هزینه های  بسیار زیاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تلاش می کنند به  لیگ اروپا بروند هرچند من تاکید می‌کنم که هم از لحاظ امکانات و هم به هرحال فوتبالی لیگ کاملا حرفه ای و سخت داریم ، واقعا چالش فوتبالی خیلی خوبی برای من است.

 

بختیار درباره تقابل با قره باغ عنوان کرد: با قره باغ بازی کردیم و خیلی سخت بود. چندتا از بچه های اصلی کرونا گرفته بودند و با اینکه دستمان  بسته بود توانستیم بازی درخشانی انجام دهیم. می توانستم بازی را ببریم اما همین که جلوی تیم قره‌باغ مساوی کردیم خودش خیلی خوب است، این تیم در بازی‌های آخر که انجام داده به حریفانش پنج ،شش گل  زده زیرا بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد و اکثر آن ها ملی پوش هستند ولی برای ما  بازی خیلی خوبی بود و در بدترین حالت بازیکن ما ۱۲ کیلومتر دویده بود . بازی بسیار سختی بود و ما توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم. ما خیلی موقعیت داشتیم که به خوبی از آن ها استفاده نکردیم . به خاطر قدرتمند بودن تیم حریف اکثراً مالکیت توپ برای آنها بود اما ما هم موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم اما نشد بازی را ببریم ولی در کل  روز خوبی برای ما بود .

 

وی در خصوص اینکه بازی های لیگ برتر را می بیند یا خیر ادامه  داد: به آن  صورت نه و فقط از طریق سایت ورزش ۳ نتایج را می‌بینم و اینکه تیم هایی که دوست دارم را حتما پیگیری می کنم تا ببینم چه اتفاقی برایشان خواهد افتاد.

 

 

 

 

این بازیکن در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: امیدوارم  بچه‌هایی که در لیگ برتر با کیفیت هستند یک روز به لیگ آذربایجان بیایند و از نزدیک شاهد کیفیت خوب اینجا باشند و ببینند چقدر بازی کردن در این جا لذت بخش است .من خودم قطر هم بودم و خیلی از جاهای دنیا را دیدم ولی  آذربایجان از لحاظ شرایط فوتبال کاملا اروپایی است.

 

هافبک سابق استقلال در خصوص اینکه به چند بازیکن ایرانی در لیگ آذربایجان وجود دارد گفت: من فکر می‌کنم حدود ۵،۶ نفر باشیم، در تیم ما پیمان کشاورزی هم بازی می کند، ما  در مقطعی در تراکتور با هم بودیم او اخلاقی و فنی بازیکن خوبی است و من قلبا دوستش دارم و قطعاً در آینده بیشتر از او خواهید شنید.

 

رحمانی در پایان در خصوص با زی بعدی افزود: به جز تیم قره‌باغ همه تیم ها در یک سطح هستند، هزینه های هنگفتی کردند و بازیکنان خوبی گرفتند اما تیم قره باغ با همه فرق دارد  زیرا تیم دولت است و بازیکنان با کیفیت و با رقم بالا برای آن می‌آورند تا بتوانند نتیجه بگیرند، بازی بعدی ما با تیم کشله است، تیم های اینجا همه خوب هستند و دارند  سخت می جنگند تا جایگاه بهتری به دست بیاورند و انشالله ما بتوانیم این بازی را ببریم زیرا خیلی برایمان خوب می شود .

بختیار رحمانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بختیار رحمانی بختیار رحمانی خیلی خوبی خیلی خوب قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد نقطه تاریک بازی امشب بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. این تیم و سرمربی این دیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 
وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود!
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!