Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:30:25 GMT

سپاهان برنده دیدار با پرسپولیس بهبهان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۵۴۶

سپاهان برنده دیدار با پرسپولیس بهبهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر ، در ادامه دور برگشت شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان امروز پنجشنبه ۱۳ آذرماه یک مسابقه از گروه اول  در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

در پنجمین روز از این رقابت‌ها دو تیم گروه A ، پرسپولیس بهبهان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۴ و ۳۰ در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم سپاهان موفق شد با نتیجه ۳۰ بر ۱۵ برنده این دیدار شود و با صدرنشینی کار خود را در دور برگشت به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مسابقات فردا (جمعه) ۱۴ آذرماه دو دیدار از گروه B برگزار خواهد شد تا پرونده مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان بسته شود.

کد خبر 5087179

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال تیم فولاد سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران لیگ کشتی لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی فدراسیون کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه قوت استقلال به فریادش رسید/ انتظار از پرسپولیس بیشتر بود

یدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی بدون گل سرخابی های تهرانی در دربی صد و سوم گفت: مثل اکثر دربی ها این دیدار هم نه از کیفیت بالای فنی برخوردار بود و نه از جذابیت برای علاقه مندان به فوتبال. هیچ کس از این دیدار لذت نبرد اما این استقلال بود که با تساوی صدرنشین باقی بماند و هدفش که همان فاصله امتیازی با پرسپولیس و سایر رقبا بود برسد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این دیدار در مجموع بار فنی نداشت اما نیمه اول آن بهتر از نیمه دوم بود. در نیمه اول شاهد چند صحنه بودیم که برای مردم جذابیت داشت اما در نیمه دوم بازی کاملا محتاطانه انجام شد و حتی پرسپولیس که نیاز مبرم به برد داشت با ترس و اضطراب بازی کرد و نتوانست به پیروزی دست یابد. البته در این دیدار از عملکرد خوب حسینی و خط دفاع استقلال نباید به سادگی بگذریم. آبی ها در فاز دفاع در این فصل عملکرد موفقی داشتند و توانسته اند یکی از تیم هایی باشند که کمترین گل خورده را داشته است.

اکبری در پاسخ به این پرسش که نقاط قوت و ضعف استقلال را در این دیدار چه دیدید، گفت: نقطه قوت استقلال در این بازی گلر و دفاع این تیم بود، البته خط هافبک هم عملکرد خوبی داشت اما نظم، هماهنگی و انسجام خط دفاعی باعث شده استقلال کمترین گل خورده را داشته باشد. آبی ها در یک نقطه ضعف دارند و آن هم خط حمله است. مهاجمان استقلال هنوز نتوانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند. شاید اگر بازیکنی همچون قایدی در استقلال بود این تیم می توانست عملکرد بهتری در خط حمله داشته باشد اما متاسفانه با نفراتی که در فاز هجومی استقلال است کار برای این تیم سخت شده است اما در مجموع استقلال به هدفش در این دیدار دست پیدا کرد و توانست همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

وی در خصوص حریف سنتی استقلال یعنی پرسپولیس هم گفت: از پرسپولیس انتظار بیشتری می رفت آنها انتظار داشتند در این دیدار برنده از زمین خارج شوند اما ترسی که در دربی وجود دارد همیشه باعث می شود دو تیم نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند. با اینکه به گفته سرمربی پرسپولیس این تیم مالکیت بیشتری در توپ داشته و استقلال را در لیگ دفاعی فرو برده اما مهاجمان این تیم هم عملکرد ضعیفی داشتند و نتوانستند دروازه استقلال را باز کنند. با اینکه گفته می شد نقطه قوت پرسپولیس خط حمله این تیم است اما آنها مقابل خط دفاع منسجم استقلال کار خاصی صورت ندادند و در پایان هم دیدیم سهم دو تیم از این دیدار تنها یک امتیاز بود.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال به هدفش رسید و پرسپولیس هم نتوانست برنده از زمین خارج شود اما بازنده اصلی این دیدار هواداران فوتبال بودند خصوصا آنهایی که از راه دور و نزدیک به تهران آمده بودند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند اما در مجموع این بازی نه کیفیت فنی داشت نه جذابیت و نه موقعیت هایی که هواداران از دیدن آن لذت ببرند و در مجموع این بازی هم مثل خیلی از دیدارهای این د و تیم با ترس و احتیاط انجام شد و در پایان هم با تساوی به پایان رسید.

یدالله اکبری در خصوص دیدار هفته بیست و یکم استقلال برابر هوادار تهران که یکشنبه ۲۷ اسفند برگزار خواهد شد، گفت: استقلال تمام تمرکزش را روی دیدار با هوادار بگذارد، نتیجه این بازی می تئواند در روند آینده استقلال تاثیرگذار باشد، آبی ها باید این دیدار را با برد به پایان برسانند تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانند و منتظر اتفاقات فوتبالی در سایر دیدارها باشند هوادار تیم دست و پا بسته ای نیست و می تواند برای استقلال دردسرساز شود نکونام و بازیکنانش هم باید هوشیار باشند، بازی خوبی از خود ارائه دهند تا بتوانند سه امتیاز را کسب کرده و با صدرنشینی آخرین روزهای سال را به پایان برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکونام مربی هوشیاری است او به خوب به اهدافی که دارد می رسد و فکر می کنم مهمترین هدف او قهرمانی در لیگ است و با توجه به تجربه سال ها حضور در اسپانیا، تیم ملی و کار با مربیان بزرگ می تواند در پایان فصل جشن قهرمانی را با هواداران استقلال تقسیم کند.

کد خبر 6055199

دیگر خبرها

  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • بهبهان در وضعیت قرمز آلودگی هوا/ ۸ شهر در وضعیت نارنجی
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر +فیلم
  • دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و گل گهر
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • آلودگی هوا در سه شهر خوزستان /بهبهان در وضعیت قرمز
  • پیکان به دنبال پایان دادن به یک رکورد منفی برابر پرسپولیس
  • نقطه قوت استقلال به فریادش رسید/ انتظار از پرسپولیس بیشتر بود
  • سپاهان در اندیشه چهارمین پیروزی در پنجمین میزبانی از گل​گهر