Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:46:50 GMT

نمایش جذاب مس؛ کرمانی ها امیدوار باشند!

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۵۸۱

نمایش جذاب مس؛ کرمانی ها امیدوار باشند!

آنهایی که دیروز بازی تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور رو تماشا کردند، خیلی خوب متوجه شدند که این تیم کرمانی با وجود جایگاه نامناسبی که در جدول رده‌بندی دارد، تیمی قابل احترام و قدرتمند است.

به گزارش ورزش سه، شاید به تعویق افتادن یک روزه بازی تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور تبریز برای شاگردان محمد ربیعی از نظر شرایط بدنی و استراحت کامل تیم حریف یک اتفاق منفی بود اما این اتفاق باعث شد بازی روز گذشته این دو تیم تنها بازی باقیمانده هفته چهارم لیگ باشد و به همین دلیل تمام فوتبالی‌ها دیدار جذاب این دو تیم را تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که یک فرصت ویژه و مناسب برای دیده شدن مسی‌ها بود؛ چون همه بیننده‌های این مسابقه توانستند شایستگی‌های نماینده کرمان در لیگ برتر را در این مسابقه جذاب را تماشا کنند.

 

مس رفسنجان در حالی با کسب یک امتیاز به همراه ماشین‌سازی در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد که عملکرد این تیم در ۴ مسابقه‌ای که انجام داده، به هیچ‌وجه این تیم را شایسته حضور در رتبه فعلی‌اش قرار نمی‌‌دهد اما از آنجایی که فوتبال بازی لحظه‌ها و باتجربه‌هاست، آنها نتوانسته‌اند به اندازه شایستگی‌شان، امتیاز کسب کنند.

 

مسی‌ها تا اینجای رقابت‌ها چهار مسابقه سخت را پشت سر گذاشته‌اند. هفته اول با استقلال در تهران و هفته دوم با گل‌گهر، صدرنشین فعلی رقابت‌ها؛ هفته سوم با تیم سختکوش آلومنیوم در اراک که همین هفته فولاد قدرتمند جواد نکونام را در اهواز متوقف کرد و این هفته مقابل تراکتور پرستاره علیرضا منصوریان. آنها در حالی در ۳ بازی از این ۴ مسابقه شکست خورده‌اند که حداقل در دیدار مقابل گل‌گهر و تراکتور به هیچ‌وجه شایسته این اتفاق نبوده‌اند و اتفاقا هر دو مسابقه را با ضربات ایستگاهی و بازیکنان باتجربه تیم حریف از دست داده‌اند.

 

 

 

 

بازی دیروز شاگردان محمد ربیعی مقابل تراکتور اما اوج بدشانسی این تیم در چهار هفته اول مسابقات و البته بهترین نمایش کرمانی‌ها تا اینجای رقابت‌ها بود. موضوعی که حتی علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتوری‌ها هم آن را تایید کرد:« اصول حرفه‌ای می‌گوید در مورد سرمربی حریف صحبت نکنید ولی من به خودم اجازه صحبت در مورد همکارم می‌دهم. از مسئولان مس می‌خواهم این مربی را نسوزانند. این تیم مس در لیگ برتر خواهد ماند. تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آیند محکوم به ماندن هستند و بهترین نتیجه‌شان ماندن در لیگ برتر است و این بهترین نتیجه برای ربیعی است البته تیم ربیعی می‌ماند و به کمرکش جدول می رسد. حیف است ربیعی را از دست بدهید.» 

 

شبیه این صحبت‌ها را امیر قلعه‌نویی هم پس از پیروزی گل‌گهر مقابل مس رفسنجان انجام داده بود:«ربیعی در آینده نزدیک یکی از بهترین مربیان تاریخ مان می‌شود، ایده و سبک دارد. بازی و هدایت تیمش خیلی خوب است. این تیم از لیگ یک امده و نیاز به زمان دارد. به نظر من به مس رفسنجان قرعه بدی خورده وگرنه آنها فوتبال پایاپایی مقابل ما ارائه دادند.»

 

جالب است که آنها با وجود شرایط بدی که در جدول رده‌بندی دارند، همچنان روی فلسفه بازی‌ خود تاکید دارند و به هیچ وجه به دنبال ارائه ضد فوتبال و بازی مستقیم نیستند. مس رفسنجان در دیدار مقابل تراکتور پر ستاره بخش زیادی از بازی را در اختیار داشت و چیزی نزدیک به تعداد انگشتان دو دست موقعیت مسلم گلزنی خلق کرد. آنها حتی با ضربه سر مسیح زاهدی تیر دروازه محمدرضا اخباری آماده را هم لرزاندند اما دیروز قرار نبود این تیم به گل برسد. در این شرایط هم فوتبال قوانین خودش را دارد. وقتی گل نزنی گل می‌خوری.

 

مس اما در هر سه مسابقه‌ای که مقابل سه رقیب قدرتمندش شکست خورده، هرگز شبیه تیمی که برای گرفتن یک امتیاز وارد زمین می‌شود، نبوده. آنها با سرمربی جوان‌شان مسیر جذاب و سختی را طی می‌کنند. مسیری که در صورت حمایت و آرامش همه جانبه، حتما نتیجه ای کاملا متفاوت با آنجه تا اینجا به دست آمده برای این تیم پرتلاش به همراه خواهد داشت.

مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی به شرح زیراست:

در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه او پس از بازی با تیم شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضائی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ 300میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد