Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@09:33:53 GMT

قطع درختان حیاط بیمارستان مسیح دانشوری!+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۵۹۱

قطع درختان حیاط بیمارستان مسیح دانشوری!+عکس

صراط: محمدرضا پارسیان، با تایید خبر قطع درختان در حیاط بیمارستان مسیح دانشوری در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، گفت: چند روز قبل خبری مبنی بر قطع درختان در حیاط بیمارستان مسیح دانشوری دریافت کردیم که بلافاصله کارشناسان و ماموران شهرداری منطقه یک به محل اعلامی اعزام شدند و متاسفانه خبر قطع درختان تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که حدود ۲۰ درخت که عمدتا از نوع "عرعر" قطع شده اند گفت: مسولان بیمارستان اعلام کردند که باتوجه به شرایط کرونا و نیاز بیمارستان به توسعه؛ این درختان را قطع کرده اند.

پارسیان با بیان اینکه در راستای قطع حدود ۲۰ درخت، پرونده بیمارستان با موضوع قطع درختان به کمیسیون ماده ۷ منتقل شد، ادامه داد: کمیسیون ماده ۷ نیز نسبت به تعیین جریمه مبنی بر کاشت درخت سه برابر بن‌های قطع شده صادر کرد که این رای به بیمارستان نیز ابلاغ شد.

وی افزود: مسئولان بیمارستان نیز متعهد شدند که در فصل مناسب نسبت به کاشت درختان براساس حکم صادره اقدام میکنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک ادامه داد: البته پیش از این نیز تعداد ۵ اصله درخت غیر مثمر شامل عرعر، صنوبر و بید در اثر عملیات عمرانی این بیمارستان قطع شده بود که بلافاصله شهرداری منطقه یک جهت بررسی‌های لازم از ادامه این عملیات جلوگیری کرد و گزارش این اقدام به اداره حقوقی و معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک ارسال شده است و با توجه به اینکه مساحت ملک مذکور بالای ۲۰۰۰ متر مربع است موضوع از طریق سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران نیز پیگیری شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قطع درختان بیمارستان مسیح دانشوری صراط شهرداری منطقه یک قطع درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هفدهمین دوره «یادمان و جایزه معماری میرمیران» و بزرگداشت روز معمار، چهارشنبه پنجم اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری این مراسم، نمایشگاهی از آثار شانزدهمین و هفدهمین دوره جایزه معماری میرمیران نیز برپا خواهد شد.

بزرگداشت روز معمار و برگزاری «یادمان و جایزه معماری میرمیران» با ایراد یک سخنرانی تحت عنوان «معماری حیاط» همراه خواهد بود.

همچنین اهدای جوایز هفدهمین دوره جایزه معماری میرمیران و مسابقه طراحی مفهومی «معماری حیاط» با بازآفرینی مفهوم حیاط در طراحی واحدهای مسکونی آپارتمانی، از دیگر بخش‌های هفدهمین دوره «یادمان و جایزه معماری میرمیران» است.

در کنار برگزاری هفدهمین دوره «یادمان و جایزه معماری میرمیران» و بزرگداشت روز معمار، آثار منتخب شانزدهمین و هفدهمین دوره جایزه معماری میرمیران، طی ۲ نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود.

حضور در این مراسم برای همه علاقه‌مندان آزاد است و می‌توانند روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ به سالن شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

کد خبر 6086687

دیگر خبرها

  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان