Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  جعفر طولابی فرماندار شهرستان خرم‌آباد  روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار بیرانوند در محل این بخشداری اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح محله محور در شهرها در ستاد مقابله با کرونا تصویب شده است می توان در روستا ها نیز نمونه هایی را در قالب یک تفاهم نامه محلی اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اگر این طرح در چند روستا اجرا شود به عنوان یک فرهنگ به کل استان و کشور تعمیم داده می شود و معتقدیم این تفاهم نامه به عنوان کار فرهنگی است و برای کاهش مرگ و میر و ابتلا موثر خواهد شد.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد افزود: جهت کنترل ویروس کرونا، طرح محله محور در شهرها ابلاغ شده و اکنون در محله های شهر خرم آباد در حال انجام است و در سطح روستاها باید این کار اجرایی شود تا خدمات بهداشتی، حمایتی و معیشتی به مردم ارائه شود و حتی در صورت نیاز مبتلایان به کرونا، قرنطینه شوند تا کاهش مراجعات به بیمارستان ها را شاهد باشیم.

طولابی گفت: در شرایط کرونا هم نیاز است همه کمک کنیم تاشیوه نامه های بهداشتی رعایت شود و زنجیره این ویروس قطع شود و در آینده نزدیک این بیماری از بین برود اما این مساله مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد و مردم باید از برگزاری مراسم عزاداری و عروسی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس فرمانداری خرم آباد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کمال حیدری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: در این هفته سعی می‌شود که مفاخر اصفهان را به مردم و به ویژه نوجوانان معرفی کنیم تا با هویت فرهنگی و تاریخی خود آشنا شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع هنری‌، ادبی، فرهنگی و ورزشی شامل ۳۵۰ برنامه در مناطق و ۷۰ برنامه شهری تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: اصفهان پایتخت ورزش‌های زورخانه‌ای است که در همین راستا در میدان امام (ره) برنامه‌ریزی شده است و در این هفته که با حضور جمعی از سفرای صنعتی در اتاق بازرگانی اصفهان مواجه شده، سعی می‌کنیم که آنها را نیز درگیر کنیم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت خود هنرمندان شهر اصفهان در این برنامه‌ها استفاده خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه‌ها از سوم تا نهم اردیبهشت ماه مصادف با تولد شیخ بهایی برگزار می‌شود و شعار این هفته (اصفهان شهر زنده شهر زندگی) است.

حیدری با بیان اینکه با خواهرخوانده‌ها مکاتبه شده است، گفت: سفرای مربوطه که در اتاق بازرگانی اصفهان حضور دارند به این برنامه‌ها دعوت می‌شوند و برای گستردگی و همه‌گیری مفاخر اصفهان نیز به خارج از شهر برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این هفته بحث صنایع دستی را کمرنگ کردیم زیرا طی چند روز آینده به طور مفصل برای آن برنامه دارند و از سویی دیگر به موضوعات فرونشست پرداخته نخواهد شد.

معاون فرهنگی اصفهان در خصوص بودجه این برنامه‌ها اظهار کرد: حدود ۱۰ میلیارد تومان برای این برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

میثم بکتاشیان، دبیر هفته فرهنگی اصفهان نیز در این نشست با بیان هدف این برنامه مبنی بر ارائه شاخص‌های هویتی اصفهان و آگاه بخشی به مسافران و شهروندان، بیان کرد: این برنامه‌ها با چند محور مکتب موسیقی اصفهان، تئاترهای خیابانی، تاریخ شفاهی کسبه قدیمی چهارباغ، هفته فیلم اصفهان، برنامه‌های اندیشه، فکری و فلسفه محور، نمادها و اسطوره‌ها و … برپا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه بین‌المللی سومین جشنواره و مسابقه پوپک اشاره کرد و گفت: در این دوره ۹ هزارو ۳۳۲ نفر شرکت و هزار و ۲۱۱ اثر از ۲۸ کشور دنیا ارسال شده است.

بکتاشیان ادامه داد: ۲۵۰ تئاتر خیابانی و پرده خوانی توسط هنرمندان اصفهان به اجرا گذاشته می‌شود و در کنار آنها نمایش خیمه شب‌بازی در مدارس اصفهان، بازی‌های بومی و محلی در چهارباغ، استند مشاهیر و شهدا و … برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برای معلولان و کم توان ذهنی و سایر بیماران خاص نیز تمهیداتی اندیشیده شده است که همه اقشار و سنین از برنامه‌ها بتوانند استفاده کنند.

کد خبر 6084748

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود