Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:28:09 GMT

چهار هزار کیسه آرد قاچاق در البرز کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۶۸۴

چهار هزار کیسه آرد قاچاق در البرز کشف شد

 حسن مدیر روستا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون  هفت هزار و  ۵۱۶ کیسه آرد قاچاق در استان البرز کشف و ضبط  شده است.

  وی بیان داشت: ۸۹ پرونده تخلف به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این زمینه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرروستا خاطرنشان کرد: پیرو تاکید استاندار البرز  گشت های مشترک نظارتی توسط دستگاه های اجرای برای کنترل بازار در استان البرز فعال شده است.

طرح  نظارت ویژه بر بازار همزمان با اجرای طرح اعمال محدودیت های کرونایی در استان البرز اجرایی شده است. 

برچسب‌ها کالای اساسی قاچاق استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی قاچاق استانداری البرز کالای اساسی قاچاق استانداری البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سرهنگ عباس علی‌یاری اظهار داشت، گفت: در ادامه طرح‌های پاک سازی محلات و مناطق آلوده به قاچاق در استان، روز گذشته طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در حوزه‌های استحفاظی و سرزمینی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند عوامل انتظامی بندرعباس مجموعاً تعداد ۱۲ دستگاه خودروی شوتی سوخت بر شناسایی و توقیف و در بازرسی از خودروهای توقیفی جمعاً ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی ارزش مالی سوخت‌های کشف شده در این طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6076641

دیگر خبرها

  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • کشف ۱۴۶ کیسه آرد قاچاق در نهاوند
  • سقوط بازار آسیا بعد از واکنش ایران!
  • سقوط بازار آسیا بعد از واکنش ایران
  • اجرای طرح «صندوق سبز» در میادین تهران
  • احیای طرح کاد، فارغ‌التحصیلان را به بازار کار می‌رساند
  • سارقان تجهیزات پزشکی در دام پلیس البرز
  • ۲۶ هزار جلد سند در طرح هادی روستایی البرز صادر شد
  • آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در البرز
  • اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در بندرعباس