Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با ایسنا، در تشریح اعمال محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه و فعالیت پاساژ‌ها در تهران گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا لازم الاجرا است و تبصره‌ای برای استثناء شدن صنف خاصی ندارد.

وی افزود: هنگامی که شهر تهران به وضعیت نارنجی تغییر کرده یعنی فعالیت گروه ١ و ٢ مجاز است و می‌توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برابر مصوبه فعالیت پاساژ‌ها و مجتمع‌ها با توجه به اینکه در گروه مشاغل ٢ هستند امکان پذیر است، اما همانطور که در این دو هفته همکاری کرده اند باید از این پس نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به گونه‌ای فعالیت کنند که دوباره به وضعیت قرمز بازنگردیم و شاهد توقف فعالیت آن‌ها نباشیم.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه شاخص ستادملی مدیریت کرونا در هر ١٠٠ هزار نفر تعداد بستری ٤ نفر برای شهر زرد، ٦ نفر برای شهر نارنجی و ١٠ نفر برای شهر قرمز است، افزود: به حمدالله با همکاری و مشارکت مردم، کلانشهر تهران و استان تهران به جز پیشوا از وضعیت قرمز خارج شده است لذا فعالیت گروه‌های ٣ و٤ در این وضعیت ممنوع و گروه ١ و ٢ امکان پذیر است و فعالیت ادارات نیز به صورت ٥٠ درصد خواهد بود.

وی تاکید: وضعیت شهر‌ها به صورت هفتگی بررسی و وضعیت آن‌ها در حالت‌های زرد، نارنجی و قرمز مشخص خواهد شد، اما محدودیت تردد شبانه مختص شهر‌های قرمز بود که مقرر است در جلسه روز شنبه ستاد ملی موضوع بررسی شود و احتمال اینکه این ممنوعیت برای شهر‌های نارنجی هم اجرایی شود، زیاد است.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا در ایران برای شهر شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان

عبدالرضا روشنی مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه بر اساس ماده یک قانون این سازمان، توسعه و گسترش پوشش‌های بیمه‌ای به اقشار مختلف با اولویت گروه‌های فاقد بیمه، با هدف استقرار عدالت اجتماعی و ایجاد آرامش خاطر و امنیت روانی افراد جامعه مأموریت اصلی این مجموعه تلقی می‌گردد، گفت: در همین راستا از سال ۱۴۰۱ طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی به اجرا درآمده است و از استقبال خوبی برخوردار بوده و در سال جدید نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

او با بیان اینکه تمامی صاحبان حرف و مشاغل آزاد، دارندگان سوابق بیمه‌ای از گذشته که در حال حاضر به هر دلیل دارای ارتباط بیمه‌ای نیستند، زنان خانه‌دار و دختران بالای ۱۸ سال و تمامی دانشجویان می‌توانند در قالب انعقاد قرارداد‌های اختیاری و مشاغل آزاد تحت پوشش این سازمان قرار گیرند، می گوید: عدم نیاز به مراجعه حضوری و انتخابی بودن نرخ بیمه و سطح دستمزدی از ویژگی‌های این قرارداد‌ها می‌باشد.

روشنی ادامه داد: قرارداد‌های گروه مشاغل آزاد و زنان خانه دار در سه نرخ با امکان بهره مندی از دو درصد سهم دولت منعقد شده و مخاطبان میتوانند با انتخاب دامنه تعهدات مورد انتظار خود با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir نسبت به ثبت قرارداد با امکان پرداخت آنلاین حق بیمه اقدام نمایند.

مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت: نرخ حق بیمه اختیاری نیز ۲۷ درصد و مبنای پایه آن ۱/۲ برابر حداقل دستمزد سال می‌باشد.

در حال حاضر ۱۲۰ هزار نفر بیمه شده در گروه‌های حرف و مشاغل آزاد و اختیاری در سطح استان خوزستان تحت پوشش می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز