Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم ۴۰ دقیقه‌ای مادر از جمله آثار امور سینمایی کانون پرورش فکری است که هنرمندانی همچون رویا نونهالی، بامداد انصاریان، علی مدرسی، رزا عرفانیان و حمید دانش‌فر در آن ایفای نقش کرده‌اند. ‌

این فیلم از امروز ۱۳ آذر ۱۳۹۹ به مدت سه روز در پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای علاقه‌مندان به سینما اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، با توجه به فراگیری بیماری کرونا ویژه‌برنامه روز جهانی ‌معلولان امور سینمایی و تئاتر کانون در فضای مجازی برگزار خواهد شد و یک فیلم و دو تئاتر با محتوای‌ مرتبط با این روز در سایت کانون در ادامه‌ طرح‌ نمایش‌نما، پخش می‌شود.

فیلم مادر  که از تولیدات امور سینمایی کانون در سال ۱۳۷۹ است، درباره حس مادری است که به واسطه آگاهی از عمق وجود انسان متبلور می‌شود. شخصیت اصلی فیلم (امیر) تلاش می‌کند تا تفاوت مادر خود را با بقیه درک ‌کند. او می‌خواهد بداند که سیمین کیست؟

لیلا میرهادی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما است که از سال ۱۳۶۰ فعالیت سینمایی خود را با کانون پرورش فکری آغاز کرده است.

از دیگر آثار میرهادی به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری می‌توان به فیلم‌های آینه‌ی خیال، بشنو از گل، درس سحر، زنگ آخر زلزله، لالایی اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، سوم دسامبر (۱۲ آذر) از سوی مجمع عمومی سازمان ملل روز جهانی معلولان نامگذاری شده است. طبق آمار  یک میلیون و ۴۱۵ هزار نفر ،حدود ۲ درصد جمعیت کشور معلول هستند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ایرنا رویا نونهالی روز جهانی معلولان فیلم اکران فیلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معلولان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ایرنا رویا نونهالی روز جهانی معلولان فیلم اکران فیلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معلولان سازمان بهزیستی کشور کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ایرنا رویا نونهالی روز جهانی معلولان فیلم اکران فیلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معلولان سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور کانون پرورش فکری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟