Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@12:55:07 GMT

قیمت سبد نفتی اوپک ۴۶ دلار ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۷۴۹

قیمت سبد نفتی اوپک ۴۶ دلار ثبت شد

به گزارش دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، قیمت سبد نفتی این سازمان دیروز ۴۶ دلار و ۶۷ سنت ثبت شد، در حالی که روز سه‌شنبه (۱۱ آذرماه) ۴۶ دلار و ۷۲ سنت بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سبد نفتی اوپک شامل ۱۳ نوع نفت خام اعضای این سازمان از جمله مخلوط الجزایر، گیراسول آنگولا، سبک رابی گابن، میناس اندونزی، سنگین ایران، سبک بصره، صادراتی کویت، السدر لیبی، سبک بونی نیجریه، سبک عربی عربستان، موربان امارات، مری ونزوئلا و جنو کنگوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت نفت خام برنت و وست تگزاس اینترمدیت (WTI) نیز امروز (پنجشنبه، ۱۳ آذرماه) و تا لحظه انتشار این خبر به ترتیب ۴۸ دلار و ۱۱ سنت و ۴۵ دلار و ۹ سنت به ازای هر بشکه بود.

پربیننده ترین ماجرای افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران و دفاعی که از حقوق سهامداران جزء و مردم منطقه شد/ اعلام آمادگی برای پاسخ به ‌هر ابهام سهامداران افزایش قیمت بنزین و تورم حمله به پالایشگاه آرامکو عربستان با موشک قدس۲ برای جلوگیری از کم شدن سهمیه بنزین بخوانید سردار دهقان: حادثه نطنز یک خرابکاری صنعتی بود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز اوپک دلار قیمت نفت نفت سبد نفتی اوپک اوپک پلاس سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​

تین نیوز

یک فقره تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش ۸ میلیون دلار در زمینه احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده های نفتی در قطعه زمینی به مساحت ۲ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی با سرمایه گذار خارجی به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به مزیت های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به لحاظ زیرساخت ها و روساخت های مهیا برای فعالیت های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرزهای ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت های آن و استفاده کم نظیر سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه بیان کرد: به دنبال رونق و رشد فعالیت های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم نامه سرمایه گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم نامه سرمایه گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت های ترانزیتی احداث می کند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ انعقاد این تفاهم نامه سرمایه گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرایند فعالیت های ترانزیتی و حضور پررنگ تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت های لجستیکی و ایجاد زیرساخت های بندری در اراضی توسعه ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

وی یادآور می شود؛ با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره گیری از مزیت های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که ۲۸۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان